skal æl test ved graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

205 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. november 2016

Anonym trådstarter

har hørt rygter og læst meget om at positiv æl test kan være = graviditet, men vil det så sige at hvis du ikke tester positiv på æl test at du så ikke kan være gravid?

skal de altid være positive ved graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2016

Rockertand

Anonym skriver:

har hørt rygter og læst meget om at positiv æl test kan være = graviditet, men vil det så sige at hvis du ikke tester positiv på æl test at du så ikke kan være gravid?

skal de altid være positive ved graviditet?

Mit svar må være nej (men teststregen skal være meget kraftig). Jeg har fået positive streger efter jeg har testet positiv på graviditetstest - og ret hurtigt blev de næsten helt mørkebrune/sorte på ægløsningstesten.

Anmeld Citér

22. november 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Mit svar må være nej (men teststregen skal være meget kraftig). Jeg har fået positive streger efter jeg har testet positiv på graviditetstest - og ret hurtigt blev de næsten helt mørkebrune/sorte på ægløsningstesten.

Så det vil sige hvis æl test bare er kraftige i farven  (ikke nødvendigvis positive) så kan det og også være hcg den opfanger?

Anmeld Citér

22. november 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Så det vil sige hvis æl test bare er kraftige i farven  (ikke nødvendigvis positive) så kan det og også være hcg den opfanger?

Så burde du kunne ane en streg på graviditetstesten samtidigt, brug testene til det, de er beregnet til  

Anmeld Citér

22. november 2016

Abracadabra

Som udgangspunkt skal du ikke teste for graviditet på en ægløsningstest. Hvis din graviditetstest er positiv, er du gravid uafhængigt af ægløsningstest. Hvis din graviditetstest er negativ, er du ikke gravid uafhængigt af ægløsningstest. 

Du spilder dine penge ellers. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.