Billeder 1. Og 2. Graviditet :-o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. november 2016

Tutte

Det billede med den stribede trøje er fra i dag. 11+6 i anden graviditet. 

Synes godt nok det er tidligt at maven ser tyk ud. Er glad for at jeg fra i dag ikke behøver trække maven ind mere på arbejdet :-) 

er jeres maver vokset lige så hurtigt anden gang? Sæt gerne billeder ind også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2016

Miti's mama

Har ingen billeder desværre. Men første gang passede jeg mine almindelige jeans indtil ca uge 20, og denne gang måtte jeg overgive mig allerede i uge 9. Da en kollega kommenterede mine nye bukser og spurgte hvor jeg havde købt dem henne, måtte jeg komme med en søforklaring om at de var en gave og købt i udlandet. Kunne ikke sige at de var fra H&Ms graviditetsafdeling... lol 

Anmeld Citér

21. november 2016

Tutte

Miti's mama skriver:

Har ingen billeder desværre. Men første gang passede jeg mine almindelige jeans indtil ca uge 20, og denne gang måtte jeg overgive mig allerede i uge 9. Da en kollega kommenterede mine nye bukser og spurgte hvor jeg havde købt dem henne, måtte jeg komme med en søforklaring om at de var en gave og købt i udlandet. Kunne ikke sige at de var fra H&Ms graviditetsafdeling... lol 

Ha ha !! Jeg har også først igår prøvet mine ventebukser. De almindelige bukser fik jeg trukket nok ned, så de ikke ramte min mave. Men det har ikke været nemt! Så nu går jeg en god tid i møde med ventetøj 

men komisk at du blev nødt til at komme med en god historie! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.