Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. november 2016

Anonym trådstarter

til jer der blev gravid lige efter en sa (inden første mens efter) fik i hurtigere symptomer? 

Og hvor tidligt fik i f.eks ømme bryster. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2016

Anonym

Jeg er ikke blevet gravid lige efter,  men i 2. Cyklus. Dvs. jeg havde mere eller mindre blødning hele tiden, efter aborten, indtil jeg blev gravid igen... dog var det SA blødningen, pletblødning, kraftig blødning og pletblødning igen... der var Maks 1 uge imellem,  hvor jeg ikke havde en eller anden form for blødning...

Nu er jeg som sagt gravid igen, og de ømme bryster er kommet hurtigt.. har haft dem i nogle dage og er kun lige gået i uge 5 i denne omgang. Ligamentsmerterne havde jeg allerede op til mens... ironisk nok stoppede pletblødning først efter jeg havde testet positiv igen...

Hilsen Anomor 

Anmeld Citér

21. november 2016

Anonym trådstarter

ja okay. sidst jeg var gravid inden min SA der fik jeg allerede symptomer i uge 4+0 med ømme bryster og kvalme. 

jeg ved slet ikke om jeg er gravid, men her til morgen er begge mine brystvorter bare så ømme ligesom de var da jeg var gravid sidst. har aldrig ømme brystvorter, ikke ved æl eller mens. 

havde æl i mandags og har stadig positive æl test

Anmeld Citér

21. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

ja okay. sidst jeg var gravid inden min SA der fik jeg allerede symptomer i uge 4+0 med ømme bryster og kvalme. 

jeg ved slet ikke om jeg er gravid, men her til morgen er begge mine brystvorter bare så ømme ligesom de var da jeg var gravid sidst. har aldrig ømme brystvorter, ikke ved æl eller mens. 

havde æl i mandags og har stadig positive æl test

Krydser fingrer for, at det er pga. En lille ny spire... har du prøvet en g-test?

Anmeld Citér

22. november 2016

Anpau

Anonym skriver:

til jer der blev gravid lige efter en sa (inden første mens efter) fik i hurtigere symptomer? 

Og hvor tidligt fik i f.eks ømme bryster. 

Jeg blev godt nok ikke gravid lige efter en SA men efter en GUL. Jeg tror mine bryster begyndte at blive ømme engang i uge 3. Jeg vidste med det samme at jeg var gravid igen, da mine bryster føltes præcis som da jeg var gravid med GUL. Andre symptomer fik jeg ikke, og det endte med en SA i uge 7

Anmeld Citér

22. november 2016

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Jeg blev godt nok ikke gravid lige efter en SA men efter en GUL. Jeg tror mine bryster begyndte at blive ømme engang i uge 3. Jeg vidste med det samme at jeg var gravid igen, da mine bryster føltes præcis som da jeg var gravid med GUL. Andre symptomer fik jeg ikke, og det endte med en SA i uge 7

Jeg har fået enormt ømme bryster. Jeg kan stort set ikke røre ved dem. Men tror ikke jeg er gravid. Har haft positive æl test frem til igår aftes men den jeg lige har taget her med morgen urin den er ikke særlig kraftig og har hørt de skal være kraftige i farven eller positive for at man er gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.