Udløsning og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. november 2016

Anonym trådstarter

Eventuelt et lidt dumt spørgsmål, men here goes...

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Når han får udløsning løber sæden ligesom ud af ham, med alle de andre jeg har været sammen med sprøjter sæden ud ved udløsning. Og nu er jeg så blevet i tvivl om sæden overhovedet kan nå op til ægget, når det bare løber stille ud. Nogen af jer der ved noget om det??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Eventuelt et lidt dumt spørgsmål, men here goes...

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Når han får udløsning løber sæden ligesom ud af ham, med alle de andre jeg har været sammen med sprøjter sæden ud ved udløsning. Og nu er jeg så blevet i tvivl om sæden overhovedet kan nå op til ægget, når det bare løber stille ud. Nogen af jer der ved noget om det??

Altså de andre jeg har været sammen med har også skudt afsted men min nuværende kæreste der løber det også stille og roligt ud og jeg er blevet gravid i min 2 cyklus da vi startede på projektet.  Så tror altså ikke det har noget at sige 

Anmeld Citér

21. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså de andre jeg har været sammen med har også skudt afsted men min nuværende kæreste der løber det også stille og roligt ud og jeg er blevet gravid i min 2 cyklus da vi startede på projektet.  Så tror altså ikke det har noget at sige 

Det er jeg glad for at høre, tak for svar  Og tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.