Anonym skriver:
Jeg har fået noget udslæt på maven som kløer virkelig meget og af den grund er jeg helt rød og væskende pga jeg har kløet mig så meget. Jeg kan godt se at det ikke er lige så lækkert men jeg blev meget såret og er det stadig over at blive afvist af min kæreste igår
Lagde op til sex men han finder det turnoff pga mit udslæt. Jeg kan ikke slippe det og hele dagen idag har jeg været i dårlig humør. Han vil først når det er væk men det kan jo gå lang tid....Han har lyst men kan simpelthen ikke pga mit udslæt siger han. Jeg er slet ikke vant til at blive afvist og kan bare mærke at det påvirker mig ret meget. Måske et luksusproblem men jeg syntes bare ikke det er særlig sjovt
Hvordan har I det når I bliver afvist? Jeg har virkelig lyst til en god omgang god sex men det er sku svært når han ikke vil.
Altså det er jo ikke dig men dit udslæt han ikke lige kan klare. Du skriver du er væskende og meget rød. Vend det om og se om du ville synes det var sexet.
jeg ville har noget på der dækker det og så give ham fede blow jobs og han kan give dig oral bare mens du har top eller body stocking på. Og få evt salve så dit udslæt går væk.
Anmeld
Citér