7 1/2 måned svært at få øjenkontakt med i øjeblikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2016

Anonym trådstarter

Hej piger.
Min søn er 7.5 md gammel.
Jeg synes han er blevet svær at få god øjenkontakt med.

Han kigger alle mulige andre steder Hen, uanset om han spiser, får flaske, vi leger osv. Hvis jeg virkelig gør mig umage og er virkelig virkelig sjov kan jeg godt fangreb  ham hvis han ligger på puslebordet, medmindre han bliver hidsig over at ligge ned men ellers synes jeg godt nok det er op af bakke.
Er det normalt i den alder eller ?

Er helt bekymret om hans kontakt mon er for dårlig. ??
Vores Sp var her for knap en md siden og hun har skrevet i hans papirer at han har fin kontakt med os  og er ligesom han skal være.
Han pludre en hel del sådan nogle bababa agtigt lyde 
Er det noget man skal være bekymret over eller er det nu bare sådan det er i den alder ? 

Jeg har simpelthen så ondt i maven over det fordi det bekymrer mig så meget 

håber nogle kan berolige mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hej piger.

Han kigger alle mulige andre steder Hen, uanset om han spiser, får flaske, vi leger osv. Hvis jeg virkelig gør mig umage og er virkelig virkelig sjov kan jeg godt fangreb  ham hvis han ligger på puslebordet, medmindre han bliver hidsig over at ligge ned men ellers synes jeg godt nok det er op af bakke.

Vores Sp var her for knap en md siden og hun har skrevet i hans papirer at han har fin kontakt med os  og er ligesom han skal være.
Er det noget man skal være bekymret over eller er det nu bare sådan det er i den alder ? 

Nej du skal ikke være bekymret. Det er helt normalt. Han udvikler sig og har opdaget at der er en verden udover mors øjne og den verden skal udforskes. :-) 

skap du bare helt af. Din søn lyder som en rigtig sund og rask lille dreng :-)

Anmeld Citér

20. november 2016

A-1995

Helt normalt, mine gjorde det også i den alder og jeg blev også bekymret. Men det er simpelthen bare fordi de bliver ældre og vil opleve mere og mere.. ��

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger.

Fuldstændig normalt! Du skal ikke bekymre dig, de er bare små opdagelsesrejsende i øjeblikket og prøver at kende verdenen.. For dem er det jo noget andet at se tingene i liggende position end sidende/kravlende position.. Jeg kunne heller ikke få øjenkontakt med min søn fordi alt andet var mere interessant så længe han trives så skal du ikke bekymre dig

Anmeld Citér

21. november 2016

Babilooo

Prøv at rænke på dig selv som det mest uinteressante i verdenen 

synet og opfattelsesevnen udvikler sig. Børn lever i starten i en bobbel hvor de kun ænser mor og far og deres lugte og lyde. Når de endelig opfatter andre ting er det jo meget mere nyt og spændende. 

Helt normalt.... og du skal ikke forcere det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.