Graviditet, opkast og tissen i bukserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg er gravid. Jeg kaster op hver dag og i den forbindelse, tisser jeg også i bukserne. Er simpelthen så ucharmerende.

Nå, men nu er det så at jeg tænker - kan jeg mon lave knibeøvelser eller er det løb kørt?

andre forslag?

Er der mon nogen, der kender til problematikken?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg døjede osse med det i min nr 2 graviditet og jeg skyndte jeg konsekvent bare at rive bukser og underbukser af inden jeg kastede op så jeg slap for vådt tøj det var dog ikke hver gang jeg kom til at tisse 

Har desværre ingen løsning på det 

Anmeld Citér

20. november 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg er gravid. Jeg kaster op hver dag og i den forbindelse, tisser jeg også i bukserne. Er simpelthen så ucharmerende.

Nå, men nu er det så at jeg tænker - kan jeg mon lave knibeøvelser eller er det løb kørt?

andre forslag?

Sæt dig på toilettet og så hav en skål/spand med på toilettet 

Anmeld Citér

20. november 2016

quindelist

Anonym skriver:

andre forslag?

Tena trusseindlæg afhængig af hvor meget du tisser 

det er ret almindeligt -også blandt ikke-gravide

når det så er sagt så er set altså ALDRIG for sent at gå igang med knibeøvelserne

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

andre forslag?

Jeg er inde i en periode hvor jeg de sidste par uger har hostet som en sindsygt så jeg er ved at kaste op og der kommer jeg også til at tisse en smule i bukserne. Det er ikke sjovt  jeg har valgt at tage et lille trusse indlæg på.  Er i uge 25 . Vi må nok øve lidt på knibeøvelser 

Anmeld Citér

20. november 2016

Liv_86

Det skedte også for mig i en periode hvor mine drenge trykkede godt i maven og hvor jeg havde opkastninger. 

Det er heldigvis over. Jeg tror det er svært at undgå fordi man presser så meget sammen i maven, som der jo i forvejen er presset. Men knivrøvelser skader aldrig

Anmeld Citér

20. november 2016

NasimG

Det bedste du kan gøre er at lave knibeøvelser for at forhindre en forværring resten af graviditeten. du skal helst lave 15 knibeøvelser gange tre. hver knib skal holdes minimum i 6-7 sekunder. og dette gentager du 3 gange på en dag. altså morgen, middag og aften. kram fra en fysioterapeut studerende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.