Hej 
Jeg er ny herinde. Min kæreste og jeg er i gang med projekt baby og har nu prøvet i 5 måneder. Min sidste menstruation startede den 28/10 og jeg havde en meget positiv ÆL test den 7/11 (2 dage tidligere end jeg havde prøvet at regne mig frem til på nettet). Vi gik selvfølgelig igang med det samme og havde også forsøgt dagen før, så vi håber jo at den er der.
I går begyndte jeg at få ondt i maven, samme smerte jeg får når jeg har ÆL, hvilket jeg mærker meget tydeligt. Jeg har en cyklus på 26 dage og den har været stabil lige siden jeg stoppede med p-piller tilbage i marts. I dag er jeg begyndt at bløde og har smerter i underlivet, primært i venstre side. Min blødning er ikke så kraftig som når jeg normalt har menstruation, og det blod der kommer er heller ikke helt så mørkt som det plejer at være. Ja, jeg bløder normalt ret meget ved mens og får meget kraftige mavesmerter som ofte stråler ned i lårene. Idag har jeg også følt mig mere utilpas end normalt, mere oppustet og en smule kvalme og lidt hedeture, hvilket jeg heller ikke har oplevet før. Min mens skulle helst udeblive på onsdag, altså den 23/11, og nu er jeg helt forvirret. Jeg har før oplevet at min mens er kommet 1 enkelt dag senere, måske fordi jeg går og venter på at den skal blive væk...psykisk tænker jeg 
Kan jeg være gravid? Eller er min mens bare kommet 4 dage tidligere selvom den aldrig i mit liv har gjort det før?
Håber nogen herinde kan guide mig lidt eller komme med nogle råd. Jeg har ikke taget en G-test, da jeg synes det er alt for tidligt...

Anmeld
Citér