Utro mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
9 svar
12 synes godt om
19. november 2016

Anonym trådstarter

Hej kvinder.

Har bare brug for lidt omsorg 

Jeg er gift og har et barn på 14 måneder. Og har lige fundet ud af min mand har været mig utro.. Jeg ved ikke hvad jeg vil sige med det er bare dybt dybt ulykkelig!! Jeg kan aldrig tilgive det hvis han overhovet vil tilgives 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2016

Rauw

Sådan noget lort! Fuck ham, du fortjener bedre

Anmeld Citér

19. november 2016

Abracadabra

Øv, sikke noget lort.

Min søster havde altid holdningen, at hun ikke kunne tilgive utroskab - indtil hun selv stod med en utrolig mand, der i øvrigt ikke ønskede tilgivelse. 

Du er i dyb krise lige nu. Han er vel også i krise. I har et barn sammen, så lige nu skal I sætte barnets behov i centrum, og barnet har brug for jer begge.

Tal sammen.

Anmeld Citér

19. november 2016

Ciss

Sender et stort knus!!! 

Jeg selv været igennem det.

Tag dig en tænkepause og tid til at fordøje chokket, før du bestemmer dig for, hvad du ønsker at gøre videre. Da ved du, at du ender med en beslutning, du kan stå for. Uanset hvilken retning, den går i.

Ønsker dig det bedste! 

Anmeld Citér

19. november 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Hej kvinder.

Jeg er gift og har et barn på 14 måneder. Og har lige fundet ud af min mand har været mig utro.. Jeg ved ikke hvad jeg vil sige med det er bare dybt dybt ulykkelig!! Jeg kan aldrig tilgive det hvis han overhovet vil tilgives 

Stort kram 

Anmeld Citér

19. november 2016

esioul

Anonym skriver:

Hej kvinder.

Hvordan fandt du ud af det? har han selv fortalt det? 

Det gør mig ondt. 

Anmeld Citér

19. november 2016

tweety2060

Kram sendt din vej!!!

det er pissehårdt at opdage!!!!! 

Som flere skriver; træk vejret dybt, du er i Chok, krise og sorg, og bliver fyldt med alle følelser lige nu; alt fra had, forrådthed, ked af det, vrede, afmagt, muligvis kærlighed, håb, og et fremtidig Jer??!!??? 

I har et lille barn og småbarns tiden er pisse hård for et forhold- men INGEN undskyldning for utroskab.... 

Tænk på jeres barn.... 

Ønsker dig det bedste- hvad end din beslutning bliver!!!

Anmeld Citér

19. november 2016

Troldemommi

Sikke en dum stodder, hold fast må han have en grim smag i munden, håber du gør det eneste rigtige, inden han gør det igen og rigtig kan skide på dig og jeres barn og den familie i var.

Anmeld Citér

20. november 2016

MorDk

Kram til dig! Sådan noget møg! Føler med dig!

Anmeld Citér

21. november 2016

tweety2060

hvordan går det ??!!??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.