Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den er blank.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SofiaMik skriver: Selvom man siger, at man ikke kan stole på resultatet, når man aflæser senere, så har mine teste altid blevet tydeligere dagen efter test, når jeg var gravid og testede tidligt 3+3. Jeg aner også noget på det første billede. Prøv evt at skille testen ad og tag nyt foto. Så er det tydeligere om det er en skyggestreg.
Selvom man siger, at man ikke kan stole på resultatet, når man aflæser senere, så har mine teste altid blevet tydeligere dagen efter test, når jeg var gravid og testede tidligt 3+3. Jeg aner også noget på det første billede. Prøv evt at skille testen ad og tag nyt foto. Så er det tydeligere om det er en skyggestreg.
Jeg har smidt den ud - prøver igen om et par dage
Når jeg skruer helt op for lysstyrken på min skærm, kan jeg godt ane en ekstra streg - meget svagt... Men hvis du "kun" er 3+2 kan det stadig gå begge veje
Håber du får mere vished om et par dage, og det bliver det svar du ønsker dig
Jeg synes ikke den er blank.. aner noget
prøv igen
Jeg har kørt dine billede igennem sådan en negativ app og der er de negative, kan heller ikke se nogen streger med det blotte øje
Halleluja Min mens er kommet!!
Nøj hvor er jeg glad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128