kan vi tillade os det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
5 svar
6 synes godt om
18. november 2016

Anonym trådstarter

Min søster har snart fødselsdag og vi var først enige om at hun skulle have penge, men så fik jeg set at de har gavekort til en cafetur for to i Brugsen, og overvejer så lidt at give hende sådan et i stedet. 

Min første tanke var at det havde hun fortjent; bare slappe af, hende og en veninde, men så kom min tvivl; 

Kan vi godt give hende et gavekort til café for 2, når hun meldte ud for en lille måneds tid siden, at hende og manden skal skilles?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2016

Patriark

Anonym skriver:

Min søster har snart fødselsdag og vi var først enige om at hun skulle have penge, men så fik jeg set at de har gavekort til en cafetur for to i Brugsen, og overvejer så lidt at give hende sådan et i stedet. 

Min første tanke var at det havde hun fortjent; bare slappe af, hende og en veninde, men så kom min tvivl; 

Kan vi godt give hende et gavekort til café for 2, når hun meldte ud for en lille måneds tid siden, at hende og manden skal skilles?

I kan jo vedlægge et kort, hvori i beskriver meningen med gaven.

Anmeld Citér

18. november 2016

Fremad

Bestemt, en hyggelig café tur med en ven eller veninde, er da lige det rette så ��

Anmeld Citér

18. november 2016

Kløver

Det kommer an på så meget. Vil hun nyde catfeture. Jeg synes oplevelses gaver er gode men vi er selv lidt trætte af dem fordi vi har så svært ved at få børnepasning at vi har svært ved at få dem brugt. Nogle kræver man kan printe osv og andre er der feks ikke rigtig noget i nærheden af os så vi skal køre ret langt. Så om det er en god ide afhænger af mange ting.  

Hvis hun er i skilsmisse og måske har behov for pengene i forbindelse med flytning til ny lampe eller andet er de måske bedre givet ud. Disse ting kan du bedre vide end jeg  

Anmeld Citér

18. november 2016

Rauw

Jeg blev skilt i januar og er først begyndt nu her at overveje at have overskud til at ta på cafe. Når livet holder op med at give mening, virker ture ud så banale og ligegyldige. Sådan har jeg ihvertfald haft det. Tilgengæld er penge altid rare ved en skilsmisse, jeg stod pludselig uden nogen som helst ting og møbler til mig og børnene da eksen ville slås om alle tingene og jeg så bare sagde fint og ikke tog noget med. Men du kender jo din veninde bedst. 

Anmeld Citér

18. november 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg bryder mig ikke om de der gavekort-pakker. De begrænser modtageren i, hvor og hvad de kan bruges til og ofte får man ikke lige så meget for pengene som hvis man selv planlægger det. 

Hvis det var mig ville jeg lave et hjemmelavet gavekort til hende, hvor hun selv kunne vælge om det skulle være noget wellness eller en cafetur fx. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.