Service til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. november 2016

nysgerrigheden

Hej 

Jeg er igang med at lave en undersøgelse omkring service til børn, og tænkte dette var det rette forum at stille det i,

jeg håber i vil bruge 1-2 minutter på at besvare disse 8 korte spørgsmål:

https://freeonlinesurveys.com/s/ajW9EeXD#/

På forhånd tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2016

MiniMe2005

Hvad skal det bruges til? Det plejer at være ret god stil at fortælle, hvem man er, og hvad det skal bruges til.

I øvrigt er der en del ting ved spørgeskemaet, der gør det svært at besvare. For eksempel kan man man ikke vælge alder under 1 år. Og så kan man slet ikke færdiggøre skemaet, hvis man ikke ønsker at benytte sig af sådan en service... Eller du får i hvert fald brugbare svar...

Anmeld Citér

18. november 2016

Karina84

Jeg prøvede, men måtte droppe det igen, da jeg simpelthen ikke forstår spørgsmålene 

Hvad er det for en service? En service med goodiebag? 

Har svært ved at forstå hvad service til børn kan være. Er det at nogen kommer og henter bleer hver uge, eller en anden form for service der gør det lettere?

Først da jeg så tråden, tænkte jeg på børne bestik og tallerkner.  

Anmeld Citér

18. november 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Karina84 skriver:

Jeg prøvede, men måtte droppe det igen, da jeg simpelthen ikke forstår spørgsmålene 

Hvad er det for en service? En service med goodiebag? 

Har svært ved at forstå hvad service til børn kan være. Er det at nogen kommer og henter bleer hver uge, eller en anden form for service der gør det lettere?

Først da jeg så tråden, tænkte jeg på børne bestik og tallerkner.  

Jeg forstod det heller ikke

Anmeld Citér

18. november 2016

Hck

Profilbillede for Hck
nysgerrigheden skriver:

Hej 

Jeg er igang med at lave en undersøgelse omkring service til børn, og tænkte dette var det rette forum at stille det i,

jeg håber i vil bruge 1-2 minutter på at besvare disse 8 korte spørgsmål:

https://freeonlinesurveys.com/s/ajW9EeXD#/

På forhånd tak  

Service, hvad mener du ?

Anmeld Citér

18. november 2016

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Tænker iøvrigt, at en goodiebox til barn (hvis såfremt det er legetøj), til barn  hver uge slet ikke hører sig til.

mit barn ville i hvert fald ikke få det, da hun så slet ikke ville sætte pris på fødselsdagsgaver eller julegaver. Dermed ikke sagt, at hun kun får noget der - men hun får dælme heller ikke hver uge, eller måned. Ind i mellem er det praktiske ting, såsom tøj af en art eller sko. Men at få et stykke legetøj uden for højtidsperioder, skal man herhjemme, gøre sig fortjent til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.