Når det ikke lykkedes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2016

Anonym trådstarter

Så kom mens igen.. 

Det er nu 4 måneder siden at vi mistede i 11. uge. Ved godt at 4 måneder ikke er lang tid, men ønsket om et barn er så stort, og det var faktisk blevet virkelighed i et lille øjeblik  

Nu sidder jeg her med slemme endometriose mens smerter og angsten rammer mig.. hvad nu hvis at vi bare var "heldige" at blive gravide der, og at jeg ikke kan blive det igen?   

Jeg er begyndt at ryge igen, og det er jo bare dumt! Forsøger at skære yderligere ned og så stoppe igen inden længe. det er bare svært.. 

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget her, andet at skrive mine tanker om det hele ned.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2016

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Så kom mens igen.. 

Det er nu 4 måneder siden at vi mistede i 11. uge. Ved godt at 4 måneder ikke er lang tid, men ønsket om et barn er så stort, og det var faktisk blevet virkelighed i et lille øjeblik  

Nu sidder jeg her med slemme endometriose mens smerter og angsten rammer mig.. hvad nu hvis at vi bare var "heldige" at blive gravide der, og at jeg ikke kan blive det igen?   

Jeg er begyndt at ryge igen, og det er jo bare dumt! Forsøger at skære yderligere ned og så stoppe igen inden længe. det er bare svært.. 

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget her, andet at skrive mine tanker om det hele ned.

Jeg kender til dine frustrationer! Vi forsøgte næsten et år, blev endelig gravid.. men mistede det hurtigt.. så gik der næsten et år, blev gravid igen via ivf.. men mistede igen.. nu er der gået 2.5 år og ja vi sidder her og har stadig ingen børn.. frygter jo at man aldrig bliver mor.. 

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym trådstarter

Kærlighedogkildevand skriver:

Jeg kender til dine frustrationer! Vi forsøgte næsten et år, blev endelig gravid.. men mistede det hurtigt.. så gik der næsten et år, blev gravid igen via ivf.. men mistede igen.. nu er der gået 2.5 år og ja vi sidder her og har stadig ingen børn.. frygter jo at man aldrig bliver mor.. 

Det gør mig ondt at i også har mistet, også 2 gange 

Det frygter man nemlig ja.. og det er en utrolig ulidelig tanke  

Går i stadig i behandling så? 

Anmeld Citér

17. november 2016

Falk43

Har mistet 2 gange i ca uge 9 og 12 og har værer igennem ivf uden held . Er nu efter 5 år gravid i uge 25 . Godt nok liggende pga af plukkeveer og forkort livmoderhals . Men han er der og sparker . Sender dig alle gode tanker . Vi havde opgivet og så kom han ( på trods af cigaretter , sommerferie og masser af rose vin 

Anmeld Citér

18. november 2016

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Det gør mig ondt at i også har mistet, også 2 gange 

Det frygter man nemlig ja.. og det er en utrolig ulidelig tanke  

Går i stadig i behandling så? 

Det gjorde vi. Har lige været igennem et forsøg igen. Så nu har vi sagt stop for nu. Vi gemmer det sidste forsøg til efter nytår. 

Anmeld Citér

19. november 2016

Anonym trådstarter

Kærlighedogkildevand skriver:

Det gjorde vi. Har lige været igennem et forsøg igen. Så nu har vi sagt stop for nu. Vi gemmer det sidste forsøg til efter nytår. 

Jeg håber at det lykkedes for jer i det nye år!!

Anmeld Citér

19. november 2016

Anonym trådstarter

Falk43 skriver:

Har mistet 2 gange i ca uge 9 og 12 og har værer igennem ivf uden held . Er nu efter 5 år gravid i uge 25 . Godt nok liggende pga af plukkeveer og forkort livmoderhals . Men han er der og sparker . Sender dig alle gode tanker . Vi havde opgivet og så kom han ( på trods af cigaretter , sommerferie og masser af rose vin 

Hvor er det dejligt for jer! Og efter så lang tid.. Det må være fantastisk, på trods af gener 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.