baby 7 måneder travlt med sine omgivelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg skriver i håb om nogle kan fortælle mig om dette er normalt hos En på 7 måneder 

lige i øjeblikket er han simpelthen så træt og har konstante poser under sine øjne tænker lidt det fordi der sker så meget med ham lige nu motorisk men synes lige pludselig han har så travlt med sine omgivelser har altid kunne haft dialog med ham hvor vi pludre osv. Nu skal jeg nærmest lege abekat for at få bare lidt opmærksom fra ham, hvis han endelig kigger på mig er det for en kort stund og som skrevet op over skal man gøre mærkelige ting for tiltrække hans opmærksomhed hvor førhen kiggede han altid på en i øjeblikket er vores hund bare den sjoveste i  han kan grine af hende bare hun kigger på ham jeg ved godt det måske er åndssvagt jeg bekymrer mig om det og vil endelig bare hører om nogen kender til den her adfærd med mor bare ikke spændene i øjeblikket ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2016

Anonym

Sådan er min på seks måneder også. Jeg tror, det er ret normalt. Det er især slemt ved amningerne. Der må intet ske i lejligheden, for så bliver baby distraheret.

Anmeld Citér

17. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg skriver i håb om nogle kan fortælle mig om dette er normalt hos En på 7 måneder 

lige i øjeblikket er han simpelthen så træt og har konstante poser under sine øjne tænker lidt det fordi der sker så meget med ham lige nu motorisk men synes lige pludselig han har så travlt med sine omgivelser har altid kunne haft dialog med ham hvor vi pludre osv. Nu skal jeg nærmest lege abekat for at få bare lidt opmærksom fra ham, hvis han endelig kigger på mig er det for en kort stund og som skrevet op over skal man gøre mærkelige ting for tiltrække hans opmærksomhed hvor førhen kiggede han altid på en i øjeblikket er vores hund bare den sjoveste i  han kan grine af hende bare hun kigger på ham jeg ved godt det måske er åndssvagt jeg bekymrer mig om det og vil endelig bare hører om nogen kender til den her adfærd med mor bare ikke spændene i øjeblikket ??

Det er fuldstændig normalt

Anmeld Citér

17. november 2016

A-1995

Det var det samme med begge mine i den alder og jeg blev også bekymret. Lillebror er 1 år i morgen og er stadig sådan. Han vil bare gerne opleve verden og det er helt normalt ��

Anmeld Citér

17. november 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Lyder som en dejlig nysgerrig dreng

intet unormalt i det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.