Sagen er den at min svigerinde og min svigermor ikke rigtig har cuttet navlestrengen endnu. Så derfor ses de hver dag. Min svigerinde har 2 børn og de bliver ikke passet så derfor ser min svigermor dem også dagligt. Nu er sagen den at min svigermor jo efterhånden er oppe i årene men vil stadig gerne se sine børnebørn og gerne have dem alene uden forældre i nogle timer. Aftalen er blevet sådan at hvert 14 dag kommer Bella og Yazze derud fra ca 2 (efter dp og bh) og så henter vi imellem 17-18. Udover det ser hun dem ikke meget. Vi har ikke tid til at komme hver dag og min svigermor både arbejder og går i skole så hun har også travlt. Derfor synes jeg at den fredag hver 14 dag skal være tøsernes sammen med svigermor. Men men, min svigerinde kommer bare alligevel. Og det synes jeg er for dårligt. Jeg synes godt at de 3-4 timer kan respekteres. Min svigermor har et svagt punkt og vil ikke rigtig gøre nogen ked af det. Når min svigerinde har sine børn hos min svigermor der hver 14 dag kommer vi ikke forbi netop fordi vi gerne ser at det skal være deres alene tid. Og sagen er også den at når min svigerinde kommer så er hun pludselig ikke forældreren mere. Hun skifter ikke ble, giver mad/smører mad eller hygger om ungerne. Her mor, siger hun og giver den yngste som er et ½ år til min svigermor og derved kan min den yngste ikke rigtig komme til. Jeg har det bare sådan at jeg siger noget. Men hvordan skal jeg sige det og til hvem?
Anmeld