Hjælp hjælp hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.085 visninger
11 svar
3 synes godt om
16. november 2016

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg er ved at dø i at kløe mig ...

jeg har pludseligt en nat fået masser af røde knopper på kroppen som klør værre end myggestik ...

nu efter 14 dage det klør stadigvæk sindssygt meget og vækker mig om natten hvor jeg klør i en time ... 

Mig det værste er at der kommer flere hver dag .... 

Lægen sagde en instik bider mig som jeg skal finde herhjemme ... Men hvordan fanden finder jeg den ? 

Jeg har brugt insekt middel herhjemme , loppemiddel .... Hvad skal jeg gør ? Det bliver kun værre og der er noget væske i bidende ...

billedet er fra min arm ... Det er lille del . Jeg har disse knopper over hele kroppen undtagen ansigtet ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2016

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Hej piger

jeg har pludseligt en nat fået masser af røde knopper på kroppen som klør værre end myggestik ...

nu efter 14 dage det klør stadigvæk sindssygt meget og vækker mig om natten hvor jeg klør i en time ... 

Lægen sagde en instik bider mig som jeg skal finde herhjemme ... Men hvordan fanden finder jeg den ? 

Jeg har brugt insekt middel herhjemme , loppemiddel .... Hvad skal jeg gør ? Det bliver kun værre og der er noget væske i bidende ...

billedet er fra min arm ... Det er lille del . Jeg har disse knopper over hele kroppen undtagen ansigtet ..

Jeg tænker væggelus.

kig i bunden af din seng (under den) og er der små sorte pletter er det et godt tegn på væggelus, det bedste mod dem er at få en skadedyrsbekæmper ud.

Væggelus er nogle små skiderikker der kan leve helt op til et år uden mad.

de bider og suger blod og ofte vågner man om natten af kløen fra biddene

Anmeld Citér

16. november 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hej piger

Kan desværre ikke huske hvad det hedder. Men det ligner lidt en voksen udgave for skoldkopper.

Dengang jeg havde det fik jeg noget af lægen mod det.

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym trådstarter

Liland skriver:

Jeg tænker væggelus.

kig i bunden af din seng (under den) og er der små sorte pletter er det et godt tegn på væggelus, det bedste mod dem er at få en skadedyrsbekæmper ud.

Væggelus er nogle små skiderikker der kan leve helt op til et år uden mad.

de bider og suger blod og ofte vågner man om natten af kløen fra biddene

Åh nej  

vibhavde en kuffert med vintertøj i kælderrummet og da vi tog den med så er det her startet er det så væggelus ? 

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg får disse bid i løbet af dagen :/ 

Anmeld Citér

16. november 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Det kan også være fnat, jeg ville ringe til lægen og forlange at få en tid, 14 dage er lang tid at gå med det. Fnat smitter iøvrigt så hvis det er det skal det behandles i en fart, og du skal informere alle du har været sammen med den sidste tid om det!

Anmeld Citér

16. november 2016

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Jeg får disse bid i løbet af dagen :/ 

hvis det er fnat, kan man som regel se noget der minder om blyantstreger fra biddet og ud under huden.

Anmeld Citér

16. november 2016

Falk43

tænker  også væggelus :-( 

Anmeld Citér

16. november 2016

Babilooo

Væggelus.. det ligner det i hvert fald.

og ja det er nok kommet fra kufferten. De er modbydelige og fantastisk svære at komme af med.

jeg kender et par der ofrede tøj og kuffert fordi de ikke ville have det inden for deres hjem. De er genstridige.!

held og lykke.

Anmeld Citér

18. november 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Væggelus.. det ligner det i hvert fald.

og ja det er nok kommet fra kufferten. De er modbydelige og fantastisk svære at komme af med.

jeg kender et par der ofrede tøj og kuffert fordi de ikke ville have det inden for deres hjem. De er genstridige.!

held og lykke.

Nu er mine lår blevet sådan 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.