Balance mellem arbejdsliv og familieliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2016

Anonym trådstarter

Mig og min mand er kommet i problemer, vi er ikke enige om hvor meget arbejdslivet skal fylde i forhold til familielivet. 

Vi overvejer derfor parterapi, er der nogen af jer i Aarhus området der kan anbefale en god terapeut? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2016

lottemusen

Anonym skriver:

Mig og min mand er kommet i problemer, vi er ikke enige om hvor meget arbejdslivet skal fylde i forhold til familielivet. 

Vi overvejer derfor parterapi, er der nogen af jer i Aarhus området der kan anbefale en god terapeut? 

Jeg kan kun anbefale parterapi (vi har selv brugt det) - også selvom man ikke er der hvor man er ved at gå fra hinanden. Det er altid godt med sparring med en tredje person -  go for it 

Jeg ved ikke hvor i Århus i bor, men i Randers er der en parterapeut der hedder Steen Palmquist. Han er helt fantastisk! Han bruger både alvor og humor til at få en til at se anderledes på ens forhold.
Prøv at kontakte ham, hvis i er villige til at køre til Randers 

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym

Ja ham som bliver nævnt i Randers, er rigtig dygtig. Har selv gået hos ham for år tilbage

Anmeld Citér

17. november 2016

tarkoflen

Jeg ved at man i Århus kan komme i noget parterapi igennem kommunen, jeg har en veninde der sagde det var rigtig godt, dog var de for sent ude i forhold til at redde deres forhold, men det var ikke forløbets skyld måske det er værd at undersøge. Hvis du er interesseret skal jeg nok lige se om jeg kan finde et link

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.