Så kom dog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. november 2016

Anonym trådstarter

Havde min mens den 11 okt. Positiv æl test den 1 nov. Og skulle have haft min mens i lørdags (3+3)

Testede så i dag hvor jeg vil være 3+6,100% negativ  PB er meget nyt og ved godt det kan tage tid, men når den ikke er der så er det træls at mens ikke kommer så man kan komme i gang med næste cyklus  sorry havde brug for at komme ud med min frustration der bestemt ikke blev mindre af en negativ test 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2016

baby_drømme

Anonym skriver:

Havde min mens den 11 okt. Positiv æl test den 1 nov. Og skulle have haft min mens i lørdags (3+3)

Testede så i dag hvor jeg vil være 3+6,100% negativ  PB er meget nyt og ved godt det kan tage tid, men når den ikke er der så er det træls at mens ikke kommer så man kan komme i gang med næste cyklus  sorry havde brug for at komme ud med min frustration der bestemt ikke blev mindre af en negativ test 

Det er så irriterende... Står i samme situation, dog er min mens 4-5 uger forsinket 

Jeg vil bare også så gerne komme videre med projekt baby. 

KOM SÅ MENS  

Anmeld Citér

15. november 2016

esioul

Anonym skriver:

Hvis æl testen var positiv den første, havde du sikker æl den 2/3 nov. 

Så er der heller ikke gået 14 dage, med mindre din mens kommer tidligt efter æl

Anmeld Citér

15. november 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvis æl testen var positiv den første, havde du sikker æl den 2/3 nov. 

Så er der heller ikke gået 14 dage, med mindre din mens kommer tidligt efter æl

Ved en normal cyklus burde den først komme i morgen, men efter jeg stoppede på p-piller i feb. Har mens altid kommet på 33 dag, 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.