Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havde min mens den 11 okt. Positiv æl test den 1 nov. Og skulle have haft min mens i lørdags (3+3)
Testede så i dag hvor jeg vil være 3+6,100% negativ PB er meget nyt og ved godt det kan tage tid, men når den ikke er der så er det træls at mens ikke kommer så man kan komme i gang med næste cyklus sorry havde brug for at komme ud med min frustration der bestemt ikke blev mindre af en negativ test
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Havde min mens den 11 okt. Positiv æl test den 1 nov. Og skulle have haft min mens i lørdags (3+3) Testede så i dag hvor jeg vil være 3+6,100% negativ PB er meget nyt og ved godt det kan tage tid, men når den ikke er der så er det træls at mens ikke kommer så man kan komme i gang med næste cyklus sorry havde brug for at komme ud med min frustration der bestemt ikke blev mindre af en negativ test
Det er så irriterende... Står i samme situation, dog er min mens 4-5 uger forsinket
Jeg vil bare også så gerne komme videre med projekt baby.
KOM SÅ MENS
Hvis æl testen var positiv den første, havde du sikker æl den 2/3 nov.
Så er der heller ikke gået 14 dage, med mindre din mens kommer tidligt efter æl
esioul skriver: Hvis æl testen var positiv den første, havde du sikker æl den 2/3 nov. Så er der heller ikke gået 14 dage, med mindre din mens kommer tidligt efter æl
Ved en normal cyklus burde den først komme i morgen, men efter jeg stoppede på p-piller i feb. Har mens altid kommet på 33 dag,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128