Skal jeg kontakte lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. november 2016

baby_drømme

Jeg smed p-pillerne 8/8-16 og har haft én naturlig menstruation med cyklus på 35 dage. 

I dag er min cyklus 60 dage og ingen tegn på menstruation skal komme.. Har selvfølgelig testet, tester én gang om ugen, og de er negative. 

Jeg ved, at der kan gå længe før kroppen er i balance igen, men havde ikke troet at jeg skulle vente SÅ længe. Med min søn blev min cyklus hurtigt regelmæssig og blev gravid efter 4-5 måneder. Det er så 4 år siden. 

Hvornår bør jeg kontakte lægen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2016

Tip!

Når Du/I har prøvet at lave baby i 2 år. 

Hvis en af jer nærmer jer 40 års alderen er der kun et år i skal have prøvet før i kan få hjælp. 

Anmeld Citér

15. november 2016

baby_drømme

BC skriver:

Når Du/I har prøvet at lave baby i 2 år. 

Hvis en af jer nærmer jer 40 års alderen er der kun et år i skal have prøvet før i kan få hjælp. 

Vi er begge i tyverne, så på det område er det intet problem. 

Jeg bekymre mig bare om den meget lange cyklus jeg har lige nu 

Anmeld Citér

15. november 2016

Wheelybug

Jeg ville egentlig bare tale med min læge om det. Jeg stoppede på p-piller i vinters, og de første måneder havde jeg almindelig cyklus, men efter et halvt år havde jeg også lange cyklusser på 60 dage... Jeg talte med min læge, og han sagde bare, at jeg ligeså godt kunne komme videre til undersøgelse, for hvis der er noget galt, så handler det om at komme i gang hurtigt uanset din alder. Ligemeget om du er 25 år eller 35 år kan det påvirke din succes for behandling, jo senere du kommer  Desuden anbefales det også, at hvis man går mere end 2 uger over tid, så skal man kontakte lægen (sundhedsguiden.dk), så ved to måneder er det helt fair at høre lægen 

Held og lykke

Anmeld Citér

15. november 2016

baby_drømme

JL87 skriver:

Jeg ville egentlig bare tale med min læge om det. Jeg stoppede på p-piller i vinters, og de første måneder havde jeg almindelig cyklus, men efter et halvt år havde jeg også lange cyklusser på 60 dage... Jeg talte med min læge, og han sagde bare, at jeg ligeså godt kunne komme videre til undersøgelse, for hvis der er noget galt, så handler det om at komme i gang hurtigt uanset din alder. Ligemeget om du er 25 år eller 35 år kan det påvirke din succes for behandling, jo senere du kommer  Desuden anbefales det også, at hvis man går mere end 2 uger over tid, så skal man kontakte lægen (sundhedsguiden.dk), så ved to måneder er det helt fair at høre lægen 

Held og lykke

Tak 

Jeg har fået bestilt tid, men det kan først blive d. 14/12, så skal vente en hel måned. 

Håber der sker noget inden  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.