Sorgen over bamsen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2016

k&k&k&k

Ammi skriver:

Så lige denne på gul og gratis

Den ligner meget men ser måske lidt mere blød ud?

http://www.guloggratis.dk/legetoj/bamser/annonce/34418640-ekstra-bloedt-lam

Ellers tror jeg det bedste er at trøste hende rigtig meget og lade hende komme sig over sin sorg og acceptere den. Så kan hun senere få en ny bamse, når hun er klar igen.

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg bestemt mene at de to banser er identiske!!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2016

Tystys14

Loa skriver:

Årh hvor er det dog synd for hende

Håber virkelig i finder en der kan erstatte den.

Hvor er den anden blevet væk? Hjemme? I vuggestue?

Tusind tak. Tror det føles for hende, som når vi mister en vi har meget kær. 

Vi har været på ferie hvor min mand er sikker på han pakkede den i bilen. Men vi har ikke set skyggen af den siden. 

Har haft kontaktet dancenter og fik lov at tage derud og lede. Men kunne ikke finde den.  Har ledt grunden tynd. 

Har også været samptlige steder jeg mindes vi holdt ind. Min frygt er at hun har mistet den på en p-plads og nogle har taget den. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Tystys14

Ammi skriver:

Så lige denne på gul og gratis

Den ligner meget men ser måske lidt mere blød ud?

http://www.guloggratis.dk/legetoj/bamser/annonce/34418640-ekstra-bloedt-lam

Ellers tror jeg det bedste er at trøste hende rigtig meget og lade hende komme sig over sin sorg og acceptere den. Så kan hun senere få en ny bamse, når hun er klar igen.

Det fuldstændig den . Bare mindre vasket. Tusind tusind tusind tak nu må jeg se om jeg kan få kontakt til hende der har den og om hun vil sende den 

Anmeld Citér

15. november 2016

EnGodMor

Tystys14 skriver:

Det fuldstændig den . Bare mindre vasket. Tusind tusind tusind tak nu må jeg se om jeg kan få kontakt til hende der har den og om hun vil sende den 

Har du fået kontakt til dem med bamsen?

Anmeld Citér

15. november 2016

Nel

Tystys14 skriver:

Du må skrive en opdatering, hvis det lykkes dig at købe den og om din datter godkender den

Anmeld Citér

15. november 2016

Tystys14

EnGodMor skriver:

Har du fået kontakt til dem med bamsen?

Nej hendes tlf må være slukket. Har både skrevet privat besked på annoncen, sendt SMS og forsøgt ringet 3 gange, men går på svare. 

Så venter utålmodigt. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Tystys14

Nel skriver:

Du må skrive en opdatering, hvis det lykkes dig at købe den og om din datter godkender den

Det skal jeg nok, har forsøgt ihærdigt, men hun svare ikke. Så venter utålmodigt. 

Anmeld Citér

15. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Selvfølgelig er hun ked af det - og hvor er det også synd. Men hvis ikke det lykkes at erstatte Vovvov, så er I nødt til at finde en måde at turde rumme hendes sorg.

Hun tager ikke skade af at være ked af det, selvom det er hårdt at se - hun skal mærke at I er trygge og rolige (og ikke helt emotionelle) og at alt bliver ok igen, selvom det er helt ok at savne...

Anmeld Citér

15. november 2016

Tystys14

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Selvfølgelig er hun ked af det - og hvor er det også synd. Men hvis ikke det lykkes at erstatte Vovvov, så er I nødt til at finde en måde at turde rumme hendes sorg.

Hun tager ikke skade af at være ked af det, selvom det er hårdt at se - hun skal mærke at I er trygge og rolige (og ikke helt emotionelle) og at alt bliver ok igen, selvom det er helt ok at savne...

Det jeg helt klar over, og vi var faktisk også ved at være der hvor det "bare" skulle accepteres. Men puha det så hårdt når mine piger er ulykkelige og jeg ikke er i stand til at ændre det på kort tid. 

Men nu vi igang med sidste forsøg på at få en ny (men magen til) hjem til hende. Er det helt umuligt, så må vi bare trøste og være der. Men puha det ret umuligt ikke at blive en smule påvirket/emotionel på dag tre, og hun stadigvæk er desperat. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Tystys14

Så ser det ud til at min pige, for en bamse magen til Vovvov, tilsendt.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.