Infolic til Pco ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
5 svar
1 synes godt om
14. november 2016

Anonym trådstarter

Hej tøser vi har kun 1 forsøg tilbage i det offentlige. Og vi holder nu pause da det lige er blevet lidt for meget for os.. 

jeg har nu kastet mig ud i kiss kosten i håb om et mirakel! Men har nu læst om et præparat som hedder infolic? Det skulle vist fungere som metformin bare uden bivirkninger men lidt dyrere. Men hovedsageligt skulle det hjælpe os Pco piger til mere stabil cyklus og derved bedre chancer for graviditet

Er der mon nogen af jer der kender til det??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej tøser vi har kun 1 forsøg tilbage i det offentlige. Og vi holder nu pause da det lige er blevet lidt for meget for os.. 

jeg har nu kastet mig ud i kiss kosten i håb om et mirakel! Men har nu læst om et præparat som hedder infolic? Det skulle vist fungere som metformin bare uden bivirkninger men lidt dyrere. Men hovedsageligt skulle det hjælpe os Pco piger til mere stabil cyklus og derved bedre chancer for graviditet

Er der mon nogen af jer der kender til det??? 

Slet ingen?

Anmeld Citér

14. november 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Slet ingen?

Måske du havde fået flere svar, hvis det var muligt at svare anonymt?

Du også selv anonym

Anmeld Citér

14. november 2016

Abracadabra

Jeg har forsøgt at søge lidt på emnet, der er ingen beviselig effekt. Så hvis du har masser af penge, så køb det. Hvis ikke, så tal med din fertilitetslæge. 

Anmeld Citér

15. november 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg ville stille dit spørgsmål inde på Facebook under PCO Danmark... Der er en masse søde piger med masser af erfaring... Jeg har selv pco, men brugte det ikke for at blive gravid... Jeg fik afvide at vægttab var vigtigst for normal cyklus... Og det gjorde jeg og da jeg havde smidt 35 kg var jeg gravid.... 

Anmeld Citér

15. november 2016

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Jeg ville stille dit spørgsmål inde på Facebook under PCO Danmark... Der er en masse søde piger med masser af erfaring... Jeg har selv pco, men brugte det ikke for at blive gravid... Jeg fik afvide at vægttab var vigtigst for normal cyklus... Og det gjorde jeg og da jeg havde smidt 35 kg var jeg gravid.... 

Okay tak. Ja jeg er bare helt normalvægtig men har stadig uregelmæssig mens. Er begyndt på kisskost også selvom jeg ikke skal tabe mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.