Føler væmmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Vi har snakket lidt og for ham var det bare lige lidt nem løsning og har også fortalt hvordan jeg føler det. Ingen skal selvfølgelig tvinges til noget de ikke har lyst til. Vi snakker nu her igen, og får snakket om det og fundet løsning på vores problem. Han må selvfølgelig gerne lette trykket, men det må bare ikke blive en erstatning for vores samværd. Vi har også brug for at holde vores forhold ved lige. Han siger at så unge var de ikke og vælger jeg at tro på og at det bare var nogle billeder han havde fundet tilfældigt på nettet. Men det her er tydeligt tegn på vi må arbejde med vores forhold. Vi har valgt at dele livet sammen og vi har begge et fælles ansvar at holde de løfter og ha et godt forhold. Jeg har en fortid med en utro partner, som også sætter lidt spor, så jeg reagerer på disse ting. 

Jeg ønsker jer al held og lykke! Det er godt i fik talt om det. Jeg ved ikke hvor gamle jeres børn er, men måske kunne i få dem passet et par timer og bare nyde hinanden? Ellers så efter de er lagt i seng. I kan også prøve med andet intimitet end sex når i ikke har lysten. Aftale at kysse jævnligt, giv massage til hinanden, holde i hånden og så videre. Det virker banalt, men det kan måske gøre at i stadig har en vis intimitet med hinanden, som forhåbentlig kan udvikle sig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Jeg ønsker jer al held og lykke! Det er godt i fik talt om det. Jeg ved ikke hvor gamle jeres børn er, men måske kunne i få dem passet et par timer og bare nyde hinanden? Ellers så efter de er lagt i seng. I kan også prøve med andet intimitet end sex når i ikke har lysten. Aftale at kysse jævnligt, giv massage til hinanden, holde i hånden og så videre. Det virker banalt, men det kan måske gøre at i stadig har en vis intimitet med hinanden, som forhåbentlig kan udvikle sig. 

Tak det var da en god ide 

Anmeld Citér

15. november 2016

Anonym

Jeg havde en kæreste engang hvor jeg konstant afviste ham. Det var ligegyldig hvad hvad gjorde så sagde jeg nej. Det gjorde mig selv ked af det. Men det var helt instinktivt at jeg afviste ham gang på gang selvom lysten til sex var det. Fandt så bare ud af senere hen at lysten til sex og lysten til ham var langt fra hinanden. Han havde taget en del på og det gjorde at jeg ikke tændte på ham og mine følelser var ikke eksisterende til sidst. Vi snakkede om tingene hele tiden men kunne ikke give ham de svar han søgte for kendte dem ikke selv på det tidspunkt. 

Men for mig viste det sig som sagt at være så simpelt; jeg hverken elskede eller tændte på ham mere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.