Anonym skriver:
Vi har snakket lidt og for ham var det bare lige lidt nem løsning og har også fortalt hvordan jeg føler det. Ingen skal selvfølgelig tvinges til noget de ikke har lyst til. Vi snakker nu her igen, og får snakket om det og fundet løsning på vores problem. Han må selvfølgelig gerne lette trykket, men det må bare ikke blive en erstatning for vores samværd. Vi har også brug for at holde vores forhold ved lige. Han siger at så unge var de ikke og vælger jeg at tro på og at det bare var nogle billeder han havde fundet tilfældigt på nettet. Men det her er tydeligt tegn på vi må arbejde med vores forhold. Vi har valgt at dele livet sammen og vi har begge et fælles ansvar at holde de løfter og ha et godt forhold. Jeg har en fortid med en utro partner, som også sætter lidt spor, så jeg reagerer på disse ting.
Jeg ønsker jer al held og lykke! Det er godt i fik talt om det. Jeg ved ikke hvor gamle jeres børn er, men måske kunne i få dem passet et par timer og bare nyde hinanden? Ellers så efter de er lagt i seng. I kan også prøve med andet intimitet end sex når i ikke har lysten. Aftale at kysse jævnligt, giv massage til hinanden, holde i hånden og så videre. Det virker banalt, men det kan måske gøre at i stadig har en vis intimitet med hinanden, som forhåbentlig kan udvikle sig.

Anmeld
Citér