Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
14 svar
1 synes godt om
14. november 2016

morseptember17

Tog denne test grundet meget meget ømme brystvorter (og mens smerter efterfølgende) er 3+6 hvis den er der.. 

prøver self et andet mærke en rfsu, hvis mens ikke kommer i morgen.. men hvad siger I til denne test??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

Iby1210

Jeg vil sige negativ desværre 

Anmeld Citér

14. november 2016

AnoMom

PB-anonym skriver:

Tog denne test grundet meget meget ømme brystvorter (og mens smerter efterfølgende) er 3+6 hvis den er der.. 

prøver self et andet mærke en rfsu, hvis mens ikke kommer i morgen.. men hvad siger I til denne test??

Den er desværre negativ 

Anmeld Citér

14. november 2016

Muhmi

PB-anonym skriver:

Ville gerne sige at jeg kan se noget og hvis jeg stirrer mig blind på den, så kan jeg ane en meget, meget utydelig streg.. Men må desværre sige at den indtil videre er negativ.

Anmeld Citér

14. november 2016

hvj

PB-anonym skriver:

100% negativ 

Anmeld Citér

15. november 2016

Tascha26

Ser den som negativ, desværre

Anmeld Citér

15. november 2016

Frk.S

Jeg synes den ser meget negativ ud.

Det betyder jo ikke at du ikke kan være gravid.... men hvis du er slår det ikke ud på en test endnu. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Cassandra

PB-anonym skriver:

Den ser negativ ud - prøv igen om et par dage

Anmeld Citér

15. november 2016

morseptember17

Tak for jeres svar mens sku komme i dag, men den er stadig ikke kommet.. har været i netto efter valmed og må teste på den i morgen tidlig

Anmeld Citér

16. november 2016

Lulu32

Har du testet? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.