Anonym skriver:
Tak for dit svar C85´s selvom vi ikke er samme region, tegner der sig nok et ens billedet landet over.. 
Jeg ved endnu ikke hvilken behandling vi skal have det sagde gynækologen intet om, men når vi læser på nettet tænker vi selv IUIH (insemination)
altså hvor man finder min ægløsning og så sender sæd gennem systemet på rette tidspunkt..
har også luret lidt i det private, men har godt nok svært ved at gennemskue hvad en behandling evt. vil koste.. har du nogen idé om det - vi vil jo i vores tilfælde have alle undersøger og svar med fra gynækologen, og skal "bare" have hjælp til resten..
Inseminering kan I få henvisning til, så er det gratis - også i det private. Det er det vi har gjort. Vi er kun i det offentlige nu, fordi der er egenbetaling på ivf. Vi har haft 4 forsøg iui og kunne godt være fortsat, har læst et sted, at man kan få 6 forsøg gratis, men ved det ikke med sikkerhed.
Der er naturligvis egenbetaling for medicin. På den klinik jeg gik, skulle jeg have en tablet-hormonbehandling i 5 dage (for at sikre, at æggene voksede) og senere en ægløsningssprøjte - så er de sikre på, at ægløsningen er der, hvor man bliver insemineret. 
Anmeld
Citér