Positiv efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. november 2016

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg tog en test lørdag, negativ, hvor min mens var 3 dage over tid, idag er jeg 5 dage over tid og stadig ingen mens. Men jeg kom til at se på den test jeg tog i lørdags og den er positiv nu   Og jeg ved jo godt at man ikke kan bruge det til noget, i og med den er flere dage gammel... men... åh jeg kan ikke komme til at købe en ny test før imorgen (bor på landet og kæresten er afsted med bilen) Nogen der har prøvet lignende?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Hej alle. 

Jeg tog en test lørdag, negativ, hvor min mens var 3 dage over tid, idag er jeg 5 dage over tid og stadig ingen mens. Men jeg kom til at se på den test jeg tog i lørdags og den er positiv nu   Og jeg ved jo godt at man ikke kan bruge det til noget, i og med den er flere dage gammel... men... åh jeg kan ikke komme til at købe en ny test før imorgen (bor på landet og kæresten er afsted med bilen) Nogen der har prøvet lignende?? 

Jeg har prøvet to gange at få en positiv test nogle timer efter tid, men var ikke gravid de to gange. 

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Tascha25 skriver:

Jeg har prøvet to gange at få en positiv test nogle timer efter tid, men var ikke gravid de to gange. 

Tak for svar - det hjalp lidt på panikken  

Anmeld Citér

14. november 2016

Hullub

Jeg har aldrig fået en positiv test heller ikke selvom den har ligger flere dage! Men denne gang var den meget svag positiv næsten så den ikke kunne anes, og stregen kom først er godt stykke tid efter og ja nu er den altså god nok  Jeg håber du er gravid! Du må ned og have fat i en test! 

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Hullub skriver:

Jeg har aldrig fået en positiv test heller ikke selvom den har ligger flere dage! Men denne gang var den meget svag positiv næsten så den ikke kunne anes, og stregen kom først er godt stykke tid efter og ja nu er den altså god nok  Jeg håber du er gravid! Du må ned og have fat i en test! 

Denne er lige så positiv som de 10 jeg tog da jeg ventede min den første 

Tak, det håber kæresten og jeg nok egentligt også, selvom timingen ikke er helt som vi gerne ville (han er færdig med sin uddannelse næste oktober og ville gerne være færdig inden han blev far for første gang) - men hvis den er der, så er den der, og ellers må vi lige beskytte os et pr måneder mere før vi rigtigt kan gå igang med PB 

må prøve igen imorgen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. november 2016

Hullub

Anonym skriver:

Denne er lige så positiv som de 10 jeg tog da jeg ventede min den første 

Tak, det håber kæresten og jeg nok egentligt også, selvom timingen ikke er helt som vi gerne ville (han er færdig med sin uddannelse næste oktober og ville gerne være færdig inden han blev far for første gang) - men hvis den er der, så er den der, og ellers må vi lige beskytte os et pr måneder mere før vi rigtigt kan gå igang med PB 

må prøve igen imorgen  

Den ser da bare super positiv ud  Så tydelig var min overhovedet ikke!  Men det kommer selvfølgelig også an på mærket af testen og koncentrationen af urin! Det blir spændende hvad den nye test viser! Du må lige give en Update 

Anmeld Citér

15. november 2016

Anonym trådstarter

Hullub skriver:

Den ser da bare super positiv ud  Så tydelig var min overhovedet ikke!  Men det kommer selvfølgelig også an på mærket af testen og koncentrationen af urin! Det blir spændende hvad den nye test viser! Du må lige give en Update 

Tog en test med morgenurin og den var mere negativ end Hitler   

Om ikke andet så fik vi vist begge fastslået at vi gerne vil gå efter at få en baby når han er færdig uddannet, så kun lige et par måneder mere med gummi og så igang 

Anmeld Citér

16. november 2016

Hullub

Øv det er jeg ked af at høre! Prøv da igen om et par dage! Jeg krydser fingre for den stadig er der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.