Hmm.. Slimprop, lidt tidligt ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
3 svar
3 synes godt om
13. november 2016

Muhmi

Efter jeg havde tisset opdagede jeg at min slimprop var gået, men synes nu det er en smule tidligt, da jeg jo kun er 29 uger henne...

Kan ikke huske med de to andre om den gik så tidligt, men kan huske at den i hvert fald kun gik én gang med dem (Har hørt at andre mister den flere gange?)

Er det noget jeg skal nævne nogle steder eller mener I at alt er ok?

Synes jeg får list tvetydige svar når jeg søger på google, nogle steder siger op til seks uger før fødsel andre siger op til 14 dage.. 14 dage er jo i mine øjne alt, alt for tidligt...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

Tascha26

Muhmi skriver:

Efter jeg havde tisset opdagede jeg at min slimprop var gået, men synes nu det er en smule tidligt, da jeg jo kun er 29 uger henne...

Kan ikke huske med de to andre om den gik så tidligt, men kan huske at den i hvert fald kun gik én gang med dem (Har hørt at andre mister den flere gange?)

Er det noget jeg skal nævne nogle steder eller mener I at alt er ok?

Synes jeg får list tvetydige svar når jeg søger på google, nogle steder siger op til seks uger før fødsel andre siger op til 14 dage.. 14 dage er jo i mine øjne alt, alt for tidligt...

Den kan man miste mange gange i graviditeten men den gendanner sig igen så ingen panik 

Anmeld Citér

14. november 2016

Muhmi

Tascha25 skriver:

Den kan man miste mange gange i graviditeten men den gendanner sig igen så ingen panik 

Ja det kan jeg faktisk også læse udfra mine tidligere opslag.. Så helt huske det kunne jeg så ikke hehehe.. Mistede slimproppen med Rune mange gange åbenbart hehe, lidt tosset at man kan glemme det på kun fire år
Tak for svar

Anmeld Citér

14. november 2016

Tascha26

Muhmi skriver:

Ja det kan jeg faktisk også læse udfra mine tidligere opslag.. Så helt huske det kunne jeg så ikke hehehe.. Mistede slimproppen med Rune mange gange åbenbart hehe, lidt tosset at man kan glemme det på kun fire år
Tak for svar

Hehe.. sådan noget kan man snildt glemme på 4 år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.