Jeg kunne godt tænke mig at høre andres meninger,indput og erfaringer her,især jer som er dagplejemødre

Alexander fylder 6 måneder d. 30/10,men er 4½ uge for tidligt født.Stor af sin alder og meget aktiv og nysgerrig,vi har faktisk ikke kunnet mærke at han er for tidligt født,bortset fra at det indimellem kan blive lidt for meget for ham hvis der er for mange mennesker og for meget larm omkring ham.
Nu har vi så takket ja til en dagplejeplads fra d. 1/11,den ligger 2 min. herfra,og det er ret vigtigt da jeg ikke har bil,så det er mest praktisk når jeg skal hente og bringe.Og vi kunne ikke være sikre på at få en så tæt på igen,så vi sagde ja.
Vi havde så egentlig planlagt at køre ham meget langsomt ind og måske ikke lade ham være der fast før efter jul engang,men nu er vi kommet lidt i tvivl...
Han virker til at være SÅ klar til at opleve noget mere end vores stue

Han er meget nysgerrig og meget vild og aktiv hele tiden.Så nu overvejer vi egentlig at han så småt kan begynde at være der nogle timer hver dag når det går godt.
Umiddelbart tror jeg han ville have rigtig godt af det,meeen han er jo ikke så gammel endnu

Og noget helt andet er,at jeg også tror han vil have godt af det på den måde,at han ikke bliver helt så "forkælet".Både min mand og jeg OG hans mormor,som han ser flere gange om ugen,går hjemme og vi forguder ham selvfølgelig allesammen.Altid er det minst 1 voksen over ham til at opfylde hans mindste behov.Og vi begynder så småt at kunne mærke det...Alexander har ikke den store tålmodighed når der er noget han vil,eller ikke vil,og det der med at ligge for sig selv,det er heller ikke altid det lige falder i god jord

Det blev lidt langt

Alle kommentarer,tanker og meninger om emnet er velkomment,god weekend,piger...det får jeg i hvert fald,jeg har lige sendt mand og søn ud af døren,op til endnu en bedstemor,til overnatning...aaaaah,hvor skal jeg hygge mig og slappe af,helt alene