Hej piger.
- Sagen er den at vi er et par som besluttede os for at smide p-pillerne d. 29 juli. Jeg fik derefter den forventede menstruation blødning og har så efterfølgende haft en cyklus på 29 dage. D. 17 september og den 15 oktober, har jeg fået mine regelmæssige blødninger hvis jeg regner rigtigt.
Efter beregningerne ville jeg have haft ægløsning den 30 oktober og derfor sexede vi alle dage op til og efterfølgende den 31 oktober. Men ved den beregnede ægløsning var jeg tør som bare pokker og det undrede mig.. Den 1 november til den 7 november var jeg så ude at rejse og der opdagede jeg så at jeg havde utrolig meget udflåd den 5 november, som kunne trækkes i tråde. Er det så en forsinket ægløsning?? 
I denne uge har jeg haft udflåd som var slimet og hvidt og igår troede jeg at jeg havde fået min menstruation midt i netto, i det at det føltes som en svømmehal i mine bukser. Jeg skynder mig så hjem for at finde bind og tampax frem, men til min store overraskelse kan jeg kun se slimet og hvidt udflåd i mine trusser, og da jeg tørrede mig var der meget slimet udflåd. 
Jeg sidder her og venter på min menstruation, som jeg skal have idag og prøver at tyde min krop. Jeg har ingen form for smerter i underlivet, mavekramper, ubehag i kroppen og det plejer jeg at have dagen op til at den er på vej. Det eneste jeg kan se og mærke er den populære udflåd.. 
Er der nogle af jer som har oplevet dette før, i så fald hvordan endte det?
Kan det lade sig gøre at have ramt ægløsning, hvis den var forsinket?
Nogle af jer som har oplevet mere udflåd i start graviditet?
Jeg håber i kan hjælpe. 
Anmeld
Citér