Hjælpe til at forstå hvad kravene er(modtage hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
2 svar
1 synes godt om
12. november 2016

Anonym trådstarter

Sagen er at jeg har et barn fra tidligere hun er snart 6. Havde spiral da jeg blev gravid med hende. 

Efter fødsel finder jeg ud af ( grundet manglende mens og undersøgelse at jeg har pcos. 

Har en ny kæreste nu, og vi har smidt p pillerne men nu efter 6 mdr stadigvæk ikke heldet med os. 

Sad så tilfældigvis inde på Trianglens hjemmeside. Og under behandling læser jeg det som om at man ikke kan få hjælp betalt af sygesikringen hvis man har et barn fra tidligere ? 

Er det korrekt ? Vi har jo ingen fælles børn, og de sidste 5 år har jeg max haft menstruation 3-4 gange om året.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Når I har dyrket ubeskyttet sex i et år uden held, kan du bede om udredning og henvisning ved din læge. Eventuel behandling vil være gratis, når det er første fælles barn. I skal dog påregne udgifter til medicin.

Anmeld Citér

12. november 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Når I har dyrket ubeskyttet sex i et år uden held, kan du bede om udredning og henvisning ved din læge. Eventuel behandling vil være gratis, når det er første fælles barn. I skal dog påregne udgifter til medicin.

Mange tak for svar . 

Det hjalp meget ��☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.