Hvordan føles maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. november 2016

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder. Hvordan føles jeres maver at trykke på? Og hvor langt henne er I? Jeg kan da sagtens slappe helt af i maven og på den måde få en fin gravid mave som jeg så kan trykke "tilbage på plads" hvis man kan sige det sådan. Når jeg tænker babybule tænker jeg at maven vel er hård og ikke sådan kan trækkes ind og trykkes nærmest helt ind på plads igen med en finger. Eller er jeg gal på den 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Med min første var jeg 14-15 uger henne da det kunne ses, og maven begyndte at føles hård, men 2. gang havde jeg 10 kg for meget siddende og nåede mere end halvvejs før den ikke længere føltes blød. 

Anmeld Citér

12. november 2016

Pianisten

Jeg er 12+2 og man kan ikke se jeg er gravid endnu, men har absolut ikke lyst til at trykke mig selv på maven Jeg er ret spændt nederst ved livmoderen, øverst kan jeg trykke langt ind, men det er yderst ubehageligt fordi mine tarme driller RIGTIG meget med luft osv efter jeg er blevet gravid.

Anmeld Citér

12. november 2016

FrkHS

Jeg er 12+2 og har absolut ikke lyst til at trykke på min gravid, da livmoder er øm og tarmene driller on and off. Jeg er temmelig oppustet, men tror måske alligevel jeg er begyndt at få en lille bitte bule.

Anmeld Citér

12. november 2016

FrkLarsen

Her er jeg 34+6, og maven er stenhård hvor baby ligger 

Jeg var omkring uge 25 da maven begyndte at bule ud for alvor, og ikke længere kunne trykke den ind 

Jeg havde en startvægt på 65 kg, 176cm høj 

Anmeld Citér

13. november 2016

Nel

Jeg er 15+4 og min mave er blød, men dog mere spændt ud end normalt. Jeg kan også både trække min mave næsten helt ind og puste den ud, så det ligner en rigtig gravid mave

Anmeld Citér

13. november 2016

Muhmi

Er i uge 29 i morgen og har en stor, hård, rund kugle som mave Der hvor tarmene er trykket op er jeg også helt hård og jeg bliver nok en kende stor i den her graviditet  Man er først rigtigt begyndt at kunne se det på mig for en måneds tid siden, men jeg er også overvægtig og har to tidligere graviditeter der stadig sidder fast på maven

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.