Er der nogen der ved om det er muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
8 svar
6 synes godt om
12. november 2016

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Er der nogen der ved om det er muligt at blive sat igang før terminsdatoen??? 

Jeg har nemlig så sindsygt mange smerter i mit bækken, pga. bækkenløsning, meget halsbrand og mit humør er så påvirket, at det desværre er begyndt at gå udover min skønne søn på 5år og kæresten, hvilket jeg på ingen måde ønsker eller synes er sjovt.  

Håber der nogen der ved noget omkring dette? 

Hilsen en meget ked & frusteret mor (32+4)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

Liv_86

Tror det desværre ikke. Sådan er det jo for de fleste at være gravide. 

Hilsen en med to i maven og hvor resten af tiden virker uendelig lang

Anmeld Citér

12. november 2016

Tutte

Anonym skriver:

Hej alle. 

Jeg har nemlig så sindsygt mange smerter i mit bækken, pga. bækkenløsning, meget halsbrand og mit humør er så påvirket, at det desværre er begyndt at gå udover min skønne søn på 5år og kæresten, hvilket jeg på ingen måde ønsker eller synes er sjovt.  

Hvad jeg ved, så sætter de kun igang tidligere hvis der er fare for barnet eller moren. 

men kan sagtens sætte mig ind i din situation, tror bare ikke der er så meget at gøre. Men prøv da at snakke med jordmoderen.:-)

Anmeld Citér

12. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Nej - når der ikke er medicinsk årsag, bliver du ikke sat i gang. Almindelige graviditetsgener er ikke helt nok til at gå ind og intervenere kunstigt...

Anmeld Citér

12. november 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg blev sat igang med piller en uge før tid fordi min krop ikke kunne holde til mere. 

Jeg fortrød det så inderligt det var forfærdeligt 3 lange dage med kræftige før veer som ikke gav noget som helst ikke noget jeg vil anbefale !! så heller Gerner fra alt det andet og så lade fødslen gå igang af sig selv når kroppen er klar ! 

Anmeld Citér

12. november 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Hej alle. 

Tror jeg desværre ikke du får lov til når ikke der er en medicinsk grund til det. Det du beskriver er jo helt alm graviditetsgener. Men heller ikke lutter lagkage at blive sat i gang og slet ikke før termin. Så prøv at finde ro og nyd den sidste tid af graviditeten så meget som muligt. 

Anmeld Citér

12. november 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Hej alle. 

Tror jeg desværre ikke du får lov til når ikke der er en medicinsk grund til det. Det du beskriver er jo helt alm graviditetsgener. Men heller ikke lutter lagkage at blive sat i gang og slet ikke før termin. Så prøv at finde ro og nyd den sidste tid af graviditeten så meget som muligt. 

Anmeld Citér

12. november 2016

Mortilah

Jeg havde også voldsomme bækkensmerter og jag/spark som gjorde jeg var helt flad, dårlig og græd meget de sidste uger. Fik lovning på igangsættelse til termin, hvis ikke jeg selv gik igang inden terminen. Fødte dog dagen inden og er sååååå glad for det "bare" blev en alm fødsel uden igangsættelse.. det var kun 4-5 timer med smerter og hvis jeg tænker på hvad en igangsættelse kunne have udsat os for, så er jeg lykkelig for at overlægen overtalte mig til at holde ud..

Anmeld Citér

12. november 2016

k&k&k&k

Anonym skriver:

Hej alle. 

Jeg blev sat i gang med mit tredje (og sidste) barn pga. bækkensmerter. 

Dog havde jeg haft smerter stort set hele graviditeten, sovet halvt siddende, spist mine måltider stående, psykisk var jeg så påvirket at jeg grædende gik til min jordemoder, og hun gav grønt lys til igangsættelse (i samråd med fødselslægen) 38+0. 

Det skal også lige nævnes at fysioterapi og akupunktur var afprøvet. Så jo, det kan godt lade sig gøre og få "lov" til at blive sat i gang før tid. 

Fødte en sund dreng natten mellem 38+0 og 38+1 efter at vandet blev taget kl. 10 og veerne begyndte kl ca 20. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.