Jeg havde en vertical hood piercing i et års tid. Det er den stav der går lodret gennem forhuden henover klitoris, og involverer altså ikke selve klitoris (Google evt). Smerten var ubeskrivelig da jeg fik den lavet, men det aftog efter et par dage - og for DÆLEN hvor var jeg glad for den! Ikke nok med at jeg synes den var virkelig, virkelig pæn, så gjorde den altså også en del for mit sexliv, fordi den sad som den gjorde. Men det var ret slemt i starten fordi jeg ikke var vant til den, så kunne blive opstemt af at gå på trapper eller cykle, haha!
Jeg var desværre nød til at tage den ud efter et års tid fordi den ligesom havde "udvidet" forhuden omkring klitoris, så den ikke længere sad pænt. Det betød også at den nærmest begyndte at snurre rundt om sig selv, så huden blev hevet endnu mere i - ikke at det gjorde ondt, men tanken om at ende med et langt stykke løst kød henover klitoris var ikke ligefrem det jeg havde lyst til :s Efter jeg fjernede den trak huden sig heldigvis sammen og man kan i dag slet ikke se at jeg har haft en piercing der. Så var rigtig glad for den så længe det varede, men ville ikke få lavet en af samme slags igen pga den problematik 
Anmeld
Citér