Kan man skifte vandet til mmf ud med andet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

Nemesis

fx. citronsaft?? Så det ikke bliver SÅ sødt?? eller er syren i citron saft ødelæggende..farver gult eller andet??

Andre ideer til hvordan man får mmf´en mindre sød??

Self er det kun en spsk... men alligevel.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Nemesis

Slet ingen der kan svare??

Anmeld

3. oktober 2009

ekzunz

Desværre... Jeg har kun prøvet at skifte vandet ud med levnedsmiddelfarve, og det ændrer jo ikke noget på smagen.

Og jeg har ikke lige fantasi til at tænke hvad der kunne ændre på smagen......men nu synes jeg så heller ikke at det er for sødt

Anmeld

4. oktober 2009

Helle30

Jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre, men du kan jo lave et forsøg:

Der findes et HAV af aromaer. Se f.eks. bare hér: http://www.specialkoebmanden.dk/shop.asp?action=productview&id=2&category=10 

Så er det bare ikke sikkert, du skal bruge 2 TO skefulde til en portion.

OG SNUSKE Ganske vidst var der så meget i den butik, at man blev helt kuldret, men jeg VED, du så de aromaer

- Helle

Anmeld

4. oktober 2009

Assi

Jeg har i stedet for frugtfarve blandet saft fra hindbær i - med stor succes! Mmf bliver meget mere frisk i smagen og knap så sød. "Problemet" er så farven - ja det bliver jo pink/rød. Men mon ikke man kan blande gul frugfarve i og få orange og blå og få lilla? Det har jeg dog ikke prøvet.

Anmeld

4. oktober 2009

ekzunz

Helle30 skriver:

Jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre, men du kan jo lave et forsøg:

Der findes et HAV af aromaer. Se f.eks. bare hér: http://www.specialkoebmanden.dk/shop.asp?action=productview&id=2&category=10 

Så er det bare ikke sikkert, du skal bruge 2 TO skefulde til en portion.

OG SNUSKE Ganske vidst var der så meget i den butik, at man blev helt kuldret, men jeg VED, du så de aromaer

- Helle

jeg husker ikke så godt....ellers glemmer jeg bare hurtigt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.