Jeg er helt syg med at ride min kæreste i sofaen - det er MEGET nemmere at styre end i sengen. Så han sidder med ryggen op mod ryglænet og har benene udover kanten, og jeg sidder overskrævs på ham ind mod ham. Så kan jeg virkelig bruge hofterne og lårbasserne til at blive løftet op og ned, og hvis de bliver trætte kan mine hænder aflaste lidt ved at holde fast i ryglænet 
En nyere model vi for nyligt har eksperimenteret med er "omvendt ridning" - han sidder som beskrevet før, dog vender jeg denne gang væk fra ham, men stadig siddende oven på ham. Det er lidt mere udfordrende fordi man ikke har noget at holde fast i, og man skal have nogle sindssyge lårmuskler! Men jeg synes den er enormt god, også fordi der er plads til at jeg kan tilfredsstille mig selv samtidig
Vi har både prøvet at jeg har mine ben på hver side "ud over" hans (så mine er spredt og hans er samlet) og vi har prøvet det omvendt, hvor mine er samlet og hans er spredt rundt om mine. Det er, in my opinion, lettere at styre sådan, for hvis man skal have spredte ben er det MEGET hårdere for lårene end hvis de er samlet. Men prøv dig frem 
Anmeld
Citér