Frem med vintertøjet nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

lonemus

Da jeg hentede mine børn i går havde de begge leget ude og havde iskolde fødder i kondiskoene. Så nu har jeg fundet deres vinterstøvler og thermostøvler frem, vinterjakker og det hele....de skal i hvert fald have de nye støvler på mandag, for de skal bare ikke fryse på tæerne mere.

Hvad med jer, har I osse fundet det hele frem??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

TbCp

lonemus skriver:

Da jeg hentede mine børn i går havde de begge leget ude og havde iskolde fødder i kondiskoene. Så nu har jeg fundet deres vinterstøvler og thermostøvler frem, vinterjakker og det hele....de skal i hvert fald have de nye støvler på mandag, for de skal bare ikke fryse på tæerne mere.

Lone

Liva har fået sådan nogle overgangssko, de fungere fint endnu og hun har dejligt varme fødder i dem.

Igår havde hun sin vinterjakke på, men det var nu mest fordi hendes overgangsjakke var til vask

Tror jeg venter lidt med det "rigtige" vintertøj, for hvis hun allerede får det på nu ved jeg da ikke hvad jeg skal give hende på når/hvis det bliver rigtig koldt.

Liva er dog også et meget varmt barn, så hun ville koge helt i vinterstøvler osv. lige nu.

Jeg selv har dog fundet min uldjakke frem for jeg er en "kulde-kylling"

Anmeld

3. oktober 2009

Honningblomst

Det er fundet frem, men kun jakkerne er i brug hos Jeppe og Bertram..regner ikke med Jeppe skal have vinterstøvler i år.
Bertram skal bestemt ikke have støvler på endnu, men han går jo også i skole og er dermed maks ude den halve time de skal, ellers styrer han det selv.
Konrad er jo mit lille hjemmebarn, så han skal heldigvis ikke hives ud i flere timer dagligt endnu... først til foråret. Så han har stadig bare angulussko på, de er dejlig varme...Men det hele er i hans børnehavetaske som er med hos far, farmor eller mormor, alt efter hvor han er henne.
Men mine unger er også varme børn..
//Eva

Anmeld

3. oktober 2009

Nemesis

Nej ikke endnu.

Jonas har nogle rigtige gode lædersko som holder ham fint varme, men han er også et meget varmt barn.
Han bruger stadig sin softshell jakke, men han har termotøj i bh, til hvis de skønner det er nødvendigt. Han har også en tynd bomuldshue dernede, De har dog ikek været i brug endnu.

Men indtil videre så holder han fint varmen.

:-) Sisse

Anmeld

3. oktober 2009

1977

Profilbillede for 1977
lonemus skriver:

Lone

Vi har lige været på den store shoppetur i dag for at købe det sidste Nye vinterstøvler, hjemmesko, hue og vanter.

Anmeld

3. oktober 2009

Lone Jakobsen

vi har også købt det vi manglede og fundet resten frem så det er vasket og klart. jeg er selv en der fryser meget nemt så jeg har længe ment at de sku ha vinter jakker på.... men den dag jeg insisterede på at de tog dem på... ja der brokkede de sig hele vejen og min ældste søn smed den ned i tasken i det øjeblik vi ankom til skolen.

Anmeld

3. oktober 2009

Mormilla

Vi har stort set købt det hele mangler lige et par vinter støvler. Men han er begyndt at bruge det hele...

Anmeld

3. oktober 2009

LotteN

Jeg har lige fundet det frem idag, så det er klar til brug. men regner med lige og vente lidt endnu med at det bliver tager i brug!! hun er også en varm pige, så hun vil vidst få det ldit for varmt i vintertøj

Anmeld

3. oktober 2009

Vingummien

Her hænger det hele klar på knage rækken, men er kun hans vinterjakke vi bruger hans flyverdragt har han ikke brugt endnu da som nævnt tidligere så heller ikke ved hvad han skal have på når det bliver rigtig koldt.
Vinter støvler har han ikke endnu da han ikke kan gå selv endnu så han har de der termo nogle der er vind og vandtætte og som luner godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.