Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
3 svar
2 synes godt om
11. november 2016

Mariia4

Hej alle.

Har brug for hjælp til om denne er positiv, det øverste billede er fra i morges, det nederste er fra nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2016

hvj

Mariia4 skriver:

Hej alle.

Har brug for hjælp til om denne er positiv, det øverste billede er fra i morges, det nederste er fra nu 

Vil sige den øverste ser ugyldig ud da test stregen er tydeligere end kontrol stregen. på den nederste ser det ud til at æl er lige ved at være der = at jeg ville teste i morgen tidlig og sexe i aften  

Anmeld Citér

11. november 2016

Tascha26

hvj skriver:

Vil sige den øverste ser ugyldig ud da test stregen er tydeligere end kontrol stregen. på den nederste ser det ud til at æl er lige ved at være der = at jeg ville teste i morgen tidlig og sexe i aften  

Den er positiv hvis test stregen er tydeligere end kontrol stregen eller lige så tydelig. Så den øverste er positiv

Anmeld Citér

11. november 2016

hvj

1. Den er positiv hvis test stregen er tydeligere end kontrol stregen eller lige så tydelig. Så den øverste er positiv

Ts skal i hvert fald læse brugsanvisningen, de ligner de æl test jeg bruger og der står at kontrol stregen må ikke være svagere end test stregen, og den vil så være ugyldig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.