Jeg mangler hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
5 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2016

annettenielsen83

Hej kære forældre med børn

Jeg er i gang med mit studie samtidig med at jeg har en lille på 2 år. I den forbindelse laver jeg en undersøgelse og jeg mangler folk til at besvare mit spørgeskema. Det tager MAKS 30 sekunder at gennemføre og det ville bare være en kæmpe stor hjælp hvis i lige ville besvare det hurtigt.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSegiJb1bEzhC3tGN-_8ldiiANGrWWlSZelrZXeKHa77rAYoag/viewform#responses

På forhånd tak og fortsat rigtig god dag :-)

Venlig hilsen

Annette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2016

Anonymor

annettenielsen83 skriver:

Jeg er i gang med mit studie samtidig med at jeg har en lille på 2 år. I den forbindelse laver jeg en undersøgelse og jeg mangler folk til at besvare mit spørgeskema. Det tager MAKS 30 sekunder at gennemføre og det ville bare være en kæmpe stor hjælp hvis i lige ville besvare det hurtigt.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSegiJb1bEzhC3tGN-_8ldiiANGrWWlSZelrZXeKHa77rAYoag/viewform#responses

Venlig hilsen

Annette

Lige et tip: Det er en rigtig god idé at indlede sådan et spørgeskema med en kort fortælling om hvem man er, hvilken type uddannelse man kommer fra og hvilket formål undersøgelsen har.

Jeg har indtil videre fravalgt at besvare dit skema, da jeg helst ikke udleverer informationer om mine præferencer osv. uden nogen forhåndsviden om hvem modtageren er, og hvad formålet er

Anmeld Citér

11. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Lav et link der virker ved direkte klik ... så får du formentlig flere besvarelser ...

Anmeld Citér

11. november 2016

Sprit25

Besvaret, men jeg må indrømme jeg er i chock over kvaliteten af de spørgeskemaer, der kommer ud. 

Formulere nu, så der slet ikke kan opstå tvivl. Skriv lidt om hvem du er, så man gider besvare! 

Anmeld Citér

11. november 2016

Soonmom

Øhm hvordan er der relevant at du er studerende med en 2 årige når undersøgelsen handler om mobil covers?  -  jeg tænkte det ville handle noget om at være under uddannelse med barn/børn :/

Anmeld Citér

11. november 2016

modesty

annettenielsen83 skriver:

Venlig hilsen

Annette

Jeg kan ikke se hvordan det på nogen måde er relevant for en post om en poll om smartphone covers at du har en datter på 2 år. Du får det til at lyde som om undersøgelsen handler om studerende med småbørn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.