Hvornår ville du teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2016

Anonym trådstarter

Har købt disse graviditets teste i dag, og i brugsanvisningen står der at man kan teste ved ude blevet mens, hvilket i mit tilfælde er på lørdag, men men men, jeg har en cyklus på 33 dage, men åbenbart har jeg meget sent æl, da jeg havde det i onsdags for en uge siden (havde dagen før en bragende æl test, på dagen havde jeg smerter og æl slim) hvilket betyder jeg er 3+1 i dag og på lørdag 3+3 hvilket jeg går ud fra er for tidligt til at teste, så hvis du var mig, hvornår ville du så teste? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

Ras.mussen

Test 4+0 (som er forventet mens dag) Det giver det bedste resultat, og du undgår at fange en bio. 

Anmeld Citér

11. november 2016

Anonym trådstarter

Ras.mussen skriver:

Test 4+0 (som er forventet mens dag) Det giver det bedste resultat, og du undgår at fange en bio. 

Det vil jeg gøre så  må så prøve at holde mig i skindet og ikke teste før 

Anmeld Citér

11. november 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre så  må så prøve at holde mig i skindet og ikke teste før 

Ja det kan godt være svært. Men hvis den er positiv før 4+0, er der risico for det kan være en bio. Og er den negativ før 4+0, kan den sagtens alligevel blive positiv når du er 4+0.

Og hvis du får din menstruation 4+0, er du endda "fri" for at bruge en g test, og har en til næste cyklus, hvor det så forhåbenlig lykkes, hvis du ikke allerede er gravid 

Derfor synes jeg det bedst at teste 4+0 

Anmeld Citér

11. november 2016

Anonymor

Når nu du er så sikker på, hvornår du havde ÆL (Selvom man i princippet aldrig kan være 100% sikker på den måde), så ville jeg først teste 14 dage efter det tidspunkt

Anmeld Citér

11. november 2016

Anonym trådstarter

Ras.mussen skriver:

Ja det kan godt være svært. Men hvis den er positiv før 4+0, er der risico for det kan være en bio. Og er den negativ før 4+0, kan den sagtens alligevel blive positiv når du er 4+0.

Og hvis du får din menstruation 4+0, er du endda "fri" for at bruge en g test, og har en til næste cyklus, hvor det så forhåbenlig lykkes, hvis du ikke allerede er gravid 

Derfor synes jeg det bedst at teste 4+0 

Bør jeg vide hvad en "bio" er?  Er helt enig med dig, og venter også, men må ærligt indrømme at mine følelser spiller mig et pip med tanker som "tænk hvis jeg er gravid" heldigvis har min logiske hjerne halvdel kontrollen 

Anmeld Citér

11. november 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Bør jeg vide hvad en "bio" er?  Er helt enig med dig, og venter også, men må ærligt indrømme at mine følelser spiller mig et pip med tanker som "tænk hvis jeg er gravid" heldigvis har min logiske hjerne halvdel kontrollen 

En biokemisk graviditet er når man tidligt i graviditeten får en svag positiv graviditetstest, der evt. bliver negativ igen og ender med menstruation. Dog hedder det biokemisk graviditet til 7+0 hvis det ender i abort. 

Anmeld Citér

11. november 2016

Anonym trådstarter

Ras.mussen skriver:

En biokemisk graviditet er når man tidligt i graviditeten får en svag positiv graviditetstest, der evt. bliver negativ igen og ender med menstruation. Dog hedder det biokemisk graviditet til 7+0 hvis det ender i abort. 

Tusind tak for opklaringen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.