Anonym skriver:
Ja... panik... det er lige præcis det jeg føler.. vi har kun 1 ivf forsøg tilbage og jeg tænker på om jeg virkelig skal give kiss kosten et forsøg? (Spiser varieret og er ikke overvægtig men har mild Pco) til trods for min milde Pco som giver mig cyklus mellem 30 og 45-50 dage har jeg ingen symptomer på Pco. Men ved snart ikke hvad ellers jeg skal høre? Frygter at jeg aldrig bliver mor! Min man aflevere "supersæd" på 100-120 millioner sædceller ved hvert forsøg og jeg får hormoner men det lykkes stadig ikke 
er der nogle der har gode fif, eller kostplaner i vil dele?? Og gerne også erfaringer med kiss kosten?
For kvinder med pco er der 2 slags kost der kan hjælpe
For mig var Kiss kost alt for omstændigt da jeg tit er på farten og skal kunne sammensætte noget nemt og hurtigt... så jeg valgte LCHF i stedet... det er så nemt og så lækkert mad!
1 måned efter jeg begyndte på en striks lchf fik jeg en normal blødning (blødte før kun 1-3 gange om året) og 29 dage efter blødte jeg igen og sådan har det fungeret siden... for første gang i mit liv havde jeg en egentlig cyklus
jeg spiser nu ikke så striks længere og holder 2 dage om måneden hvor jeg spiser "normal mad" og det fungere...
Alle mine hormon tal er så fine og inden for normalen...
så det kan klart anbefales
Anmeld
Citér