Stjålne nummerplader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
2 synes godt om
10. november 2016

CC79

Hej min mand har idag fået stjålet vores nummerplader til vores bil selvom de var skruet fast. Han har meldt det til politiet og bestilt nye men vil høre herinde om nogen ved hvor lang leveringstid der er på dem?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

K&S

CC79 skriver:

Hej min mand har idag fået stjålet vores nummerplader til vores bil selvom de var skruet fast. Han har meldt det til politiet og bestilt nye men vil høre herinde om nogen ved hvor lang leveringstid der er på dem?

Jeg ved ikke præcis, hvor lang leveringstid der er, men det er okay at lave nogle midlertidige, der ligger i forrude og bagrude 

Anmeld Citér

10. november 2016

Augustmama

Så længe han har dokumentation i bilen på at de er bestilt så må han gerne køre :-) 

Anmeld Citér

10. november 2016

CC79

K&S skriver:

Jeg ved ikke præcis, hvor lang leveringstid der er, men det er okay at lave nogle midlertidige, der ligger i forrude og bagrude 

Ok det sagde han politimanden han snakkede med havde sagt han ikke måtte og bilen sku fragtes hjem med Falck. Nå men det må vi da undersøge. Tak for svar..

Anmeld Citér

10. november 2016

CC79

Augustmama skriver:

Så længe han har dokumentation i bilen på at de er bestilt så må han gerne køre :-) 

Det vil jeg da lige undersøge. Han sagde beskeden fra politimanden han ringede til var at han ikke engang måtte køre bilen hjem men den sku hentes  af Falck.Nå men tak for svar..

Anmeld Citér

10. november 2016

Bebsen

Vil da tro at I kan køre i den nærmeste synshal, der også sælger nummerplader og få nye på med det samme - bare husk registreringsattesten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.