"Været sammen med andre under en ferie "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg skrev for noget tid siden om min mand da havde været sammen med andre under en ferie. Vi er gået fra hinanden og er nu enlig studerende med 2 børn.hvad kan jeg søge af hjælp for at være bedre stiller økonomisk? Hjælp piger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

NasimG

• Jeg tror du kan søge om ekstra børnepenge. ring til udbetalings Danmark og spørge. Så kan du også få forsørgertillæg hvis du får su. du kan søge om det på Su.dk under min Su. Husk også at søge boligstøtte. kram til dig ��

Anmeld Citér

10. november 2016

Zelinasmor

Dobbelt SU. SU lån på 4500 pr måned hvis det er nødvendigt. Børnepenge fra far på 1300kr pr barn. Forhøjet børnecheck hver 3 måned. Høj boligstøtte og friplads til institution 

Anmeld Citér

10. november 2016

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Dobbelt SU. SU lån på 4500 pr måned hvis det er nødvendigt. Børnepenge fra far på 1300kr pr barn. Forhøjet børnecheck hver 3 måned. Høj boligstøtte og friplads til institution 

Skal det hele søges hos udbetaling Danmark,undtagen SU selvfølgelig ?

Anmeld Citér

10. november 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Ja bortset fra friplads, der skal du ha fat i pladsanvisningen i din kommune.

Anmeld Citér

11. november 2016

Zelinasmor

Jeg søgte boligstøtte på borger.dk dengang og friplads søger man på pladsanvisningen for den kommune du bor i. Ordinært og ekstra ordinært børnetilskud (børnecheck som enlig) søges hos udbetaling Danmark. Børnepenge fra far skal søges gennem statsforvaltningens hjemmeside med mindre han betaler af sig selv og til tiden. Gør han ikke det, så godkender statsforvaltningen din ansøgning og du får pengene gennem udbetaling Danmark. Og SU'en kender du jo nok  Håber det kan hjælpe

Anmeld Citér

11. november 2016

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Jeg søgte boligstøtte på borger.dk dengang og friplads søger man på pladsanvisningen for den kommune du bor i. Ordinært og ekstra ordinært børnetilskud (børnecheck som enlig) søges hos udbetaling Danmark. Børnepenge fra far skal søges gennem statsforvaltningens hjemmeside med mindre han betaler af sig selv og til tiden. Gør han ikke det, så godkender statsforvaltningen din ansøgning og du får pengene gennem udbetaling Danmark. Og SU'en kender du jo nok  Håber det kan hjælpe

Tak skal du have . Skal han være ude af adressen før jeg kan søge ? 

Anmeld Citér

11. november 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Ja, i må ikke have adresse sammen når du søger for så får du afslag.

Anmeld Citér

11. november 2016

Zelinasmor

Anonym skriver:

Ja det skal han. Du kan ikke søge så længe i har samme adresse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.