hjælp til lidt oversættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

karina1980

nogen der kan omskrive det her til dansk, for nu har jeg forsøgt i en time at finde en ordbog der kunne komme med en, for mig, forståelig forklaring

fremtræder generelt impulsiv/umoden. der ses oppositionel adfærd i forhold til sin mor, kontakten ikke alderssvarende, men vuderes at være adfærdsbetinget

jeg har en lille ide om hvad der står, men kan bare ikke lige få det til at hænge helt sammen, i mit hoved.   det er mest det der med oppositionelt adfærd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

AnneKH

karina1980 skriver:

nogen der kan omskrive det her til dansk, for nu har jeg forsøgt i en time at finde en ordbog der kunne komme med en, for mig, forståelig forklaring

fremtræder generelt impulsiv/umoden. der ses oppositionel adfærd i forhold til sin mor, kontakten ikke alderssvarende, men vuderes at være adfærdsbetinget

jeg har en lille ide om hvad der står, men kan bare ikke lige få det til at hænge helt sammen, i mit hoved.   det er mest det der med oppositionelt adfærd

hmm... jeg prøver: 

"Virker generelt impulsiv/umoden. Der ses en modstridende adfærd i forhold til sin mor. Kontakten/opførslen svarer ikke overens med alderen, men vuderes at være adfærdsbetinget.!"

Kan det ikke være sådan nogeti den dur??

Anmeld

3. oktober 2009

karina1980

AnneKH skriver:

hmm... jeg prøver: 

"Virker generelt impulsiv/umoden. Der ses en modstridende adfærd i forhold til sin mor. Kontakten/opførslen svarer ikke overens med alderen, men vuderes at være adfærdsbetinget.!"

Kan det ikke være sådan nogeti den dur??

ja det kunne det bestemt godt, det var lidt det jeg selv havde fået ud af det,

mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.