Word-eksperter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
5 svar
3 synes godt om
10. november 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg har fundet et forum fyldt med Excelnørder der kan hjælpe mig når det driller...

men jeg kan ikke lige finde det samme for Word...

selv min floormanager der er uddannet i IT opgav at finde ud af hvorfor den gjorde sådan 

Han startede med at mene det bare var et tilfælde af "kvinder og teknik" ;)

men jeg kender faktisk Word ret godt men aner virkelig ikke hvorfor det skal drille med indholdsfortegnelse så meget...

Sidst havde den at hver gang jeg opdaterede alt i den så hentede den kopier af billeder ind og satte midt i indholdsfortegnelsen...

denne gang så fjerner den sideskiftet under indholdsfortegnelsen og hiver teksten under op...

Det er meget frustrerende at arbejde med i længden...

min nuværende opgave skal afleveres før 4/12 og der skal laves rigtig mange ting i flere dele så jeg skal sidde rigtig mange gange og rette det hvis ikke jeg finder en anden løsning...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

Sprit25

Wampires skriver:

Jeg har fundet et forum fyldt med Excelnørder der kan hjælpe mig når det driller...

men jeg kan ikke lige finde det samme for Word...

selv min floormanager der er uddannet i IT opgav at finde ud af hvorfor den gjorde sådan 

Han startede med at mene det bare var et tilfælde af "kvinder og teknik" ;)

men jeg kender faktisk Word ret godt men aner virkelig ikke hvorfor det skal drille med indholdsfortegnelse så meget...

Sidst havde den at hver gang jeg opdaterede alt i den så hentede den kopier af billeder ind og satte midt i indholdsfortegnelsen...

denne gang så fjerner den sideskiftet under indholdsfortegnelsen og hiver teksten under op...

Det er meget frustrerende at arbejde med i længden...

min nuværende opgave skal afleveres før 4/12 og der skal laves rigtig mange ting i flere dele så jeg skal sidde rigtig mange gange og rette det hvis ikke jeg finder en anden løsning...

Vent med at opdatere til du er helt færdig. 

Anmeld Citér

10. november 2016

Wampires

Sprit25 skriver:

Vent med at opdatere til du er helt færdig. 

men jeg har løbende brug for at tjekke at alle overskrifter er det rigtige sted...

og også være sikker på at jeg har det hele med i den rigtige rækkefølge...

Anmeld Citér

10. november 2016

Putomanen

Kan det være fordi dit billede er markeret som en overskrift?

Anmeld Citér

10. november 2016

Wampires

Putomanen skriver:

Kan det være fordi dit billede er markeret som en overskrift?

nej det var nemlig også min første tanke men når jeg markerer billedet så viser den at den står til normal og ikke overskrift...

Anmeld Citér

11. november 2016

Putomanen

Wampires skriver:

nej det var nemlig også min første tanke men når jeg markerer billedet så viser den at den står til normal og ikke overskrift...

Så har jeg ikke nogen gode bud desværre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.