er der en særlig forbindelse mellem mor og barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

finkedinke

Jeg var til gymnastik i torsdags, og mens jeg ligger der på gulvet får jeg pludselig en masse indre billeder af en af mine børn der falder ned fra en stol og er helt slap og blå i hovedet. Jeg ryster det af mig men har stadig en indre uro. Da jeg kommer hjem viser det sig at det var sket.
Min mellemste var faldet ned fra den højestol og hun har affektanfald så hun holder op med at trække vejret når hun bliver meget følelsespåvirket. Min mand siger at hun aldrig har holdt vejret så længe og at hun blev blå i hovedet.
OG alt det så jeg mens jeg lå til gymnastik.

Bagefter kom jeg i tanke om at jeg tit har kunne mærke når mine børn var meget oprevede. Og flere gange kunne mærke hvad de var oprevede over. Selv om der er mange kilometer mellem os. Og da jeg var gravid med Clara kunne jeg få hende til at sparke ved at tænke på det.

JEg har aldig bildt mig ind at jeg skulle være synsk eller noget der ligner. Men mon ikke forældre og børn har et særligt bånd?

Hvad siger i? har i lignende oplevelser? Eller tror i jeg er skør lige som jeg tror når folk fortæller at se ser spøgelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Berg

Tja, du har vel en 6. sans der er mere udviklet end de flestes.

Kan da godt forestille mig at hvis man har evnerne ,så er de stærkest, når det er ens eget barn det handler om.
Jeg ved ikke selv hvad jeg skal tro og ikke tro på. Kun at der er mere mellem himmel og jord end som så.
Har selv haft nogle oplevelser som jeg ikke kan finde en naturlig og logisk forklaring på.

Anmeld

3. oktober 2009

Diana...

Jeg tror bestemt ikke du skør jeg tror helst sikkert der er en særlig forbindelse mellem mor og barn og nogen stærkere end andre. 

Nu jeg jo altid sammen med min lille Lucas og har kun været væk fra ham et par gange tror jeg. men når han ligger og sover og jeg lige er inde i vores hus hos min mand og se hvor langt han er nået kan jeg tydelig mærke når Lucas vågner og græder selv om jeg ikke kan høre ham fordi jeg jo er i nabohuset vores eget hus. 

Og stakkels din lille datter håber hun er oki.

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.