Børneeksem? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
4 svar
2 synes godt om
9. november 2016

Merii

min søn er 2 måneder og har fået eksem i kroppen på maven/brystet, ryggen, ærme og lår. Behandler det med Hydrocortison og synes ikke det hjælper det store. Han har haft det i 2-3 uger. Jeg ammer ham fuldt ud. Har i oplevet at det er gået væk indenfor et par måneder ?

lægen siger det ligner børneeksem. 

Har skiftet bleen UD med allergi venlig og vaskemiddel osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2016

Fremad

Børne eksem bliver der desværre ofte selvom man skifter bleer mm... det kommer især til nu her ved vejr skifte, og især vinter.... en rigtig god fed creme uden alt for meget vand indhold i, neutral vask mm er det du kan gøre.... begge vores på 11 år og 2 år har desværre begge børne eksamen og vi bruger en creme der er udviklet af hudlæge...  vi har brugt g prøvet en del andet uden virkning g 

Anmeld Citér

9. november 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Aderma exomega er SUPER ! Skynd at få købt det

Anmeld Citér

9. november 2016

Tip!

Min søn er også ramt af børneeksem, ligesom jeg altid har haft. 

Jeg har købt mig fattig i dyre cremer, især fra aderma er det dyrt. 

Vi går jævnligt til kontrol på hudklinikken under Århus sygehus, og de  ser helst at vi bruger marselisborg creme og la roche posay, som er special udviklet til eksem børn. 

Jeg køber et kg af gangen af Marselisborg cremen, og har ca til et halvt år. Den koster omkring 200 kr, virkelig god og nem at arbejde med.. Og som min søn siger, så fedter den ikke på huden. 

Anmeld Citér

9. november 2016

Miti's mama

Min datter havde frygtelig eksem, så slem at det blev til åbne sår. Lægen anbefalede fedtcreme, men brugte en hel tube på to dage og synes overhovedet ikke det hjalp. Skiftede til Kokosolie og det hjalp! Den er fed og uden tilsætningsstoffer, så kan klart anbefales. Holder også længe. Køb en GOD kvalitet der ser klar ud uden urenheder i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.