Til pædagoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2016

Anonym trådstarter

Kære pædagoger

Er også pædagog men klappen er lige gået ned.

For nogle år siden arbejde jeg i en institution hvor vi engang imellem gennemgik børnene på stuen ved at inddele dem i farvegrupper. Hver farve repræsentere en gruppe som den voksne placerede barnet i, mener det er rød som er barnet med særlige privilegier og ellers nedaf i alt 4 farver. Dette brugte vi for at sikre os at alle børn blev set og de børn der måske faldt igennem kunne man iværksætte en ekstra indsats. men hvad hedder det, klappen er helt gået ned 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2016

esioul

Anonym skriver:

Kære pædagoger

Er også pædagog men klappen er lige gået ned.

For nogle år siden arbejde jeg i en institution hvor vi engang imellem gennemgik børnene på stuen ved at inddele dem i farvegrupper. Hver farve repræsentere en gruppe som den voksne placerede barnet i, mener det er rød som er barnet med særlige privilegier og ellers nedaf i alt 4 farver. Dette brugte vi for at sikre os at alle børn blev set og de børn der måske faldt igennem kunne man iværksætte en ekstra indsats. men hvad hedder det, klappen er helt gået ned 

Er det relationscirklen? 

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Er det relationscirklen? 

Nej desværre ikke man tildeler hvert barn en farve - man har 4 farver også kan man sammenligne med sine kollegaer om nogle børn falder igennem ved flere, men også om nogle børn måske får for meget opmærksom så det sænker deres naturlige udvikling

Anmeld Citér

8. november 2016

Billemyre

Matrix eller relationsmatrix. Det er i hvert fald det, vi kalder det hos os 

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Matrix eller relationsmatrix. Det er i hvert fald det, vi kalder det hos os 

Lige præcis - mener de kaldte det noget men skidt pyt var den model jeg eftersøgte  tusind tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.