Øv øv vi har snotnæser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

NaFe

Ja igår efter en dejlig shoppe tur i Fields med alt for mange indkøb, fik vi begge snot næser.... og i løbet a aften blev det bare værre...
Feluca har 11-taller konstant... Hun sov inde i min seng, men måtte simpelhen selv rykke i stuen da hun bare snorkede som en gammel mand... Det lød så sjovt... Jeg hader selv være forkølet, det jo så irriterende når man ikke kan trække vejret ordentlig....så jeg tænker bare på hvordan mit lille pus har det.... Håber bare det bliver en hurtig omgang, og vi ikke skal til a smitte hinanden i lange baner....

Øv øv fra feluca og jeg her på en regnfuld dag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

sarahb

Isaac har også bare en ordenlig snotnæse. det render også dog er det blevet bedre her de sidste par dage.. men ja ihhhh hvor er det træls.. de sover dårligt og erlidt pyldret osv..

vi ønsker jer begge GO BEDRING

Anmeld

4. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Ja igår efter en dejlig shoppe tur i Fields med alt for mange indkøb, fik vi begge snot næser.... og i løbet a aften blev det bare værre...
Feluca har 11-taller konstant... Hun sov inde i min seng, men måtte simpelhen selv rykke i stuen da hun bare snorkede som en gammel mand... Det lød så sjovt... Jeg hader selv være forkølet, det jo så irriterende når man ikke kan trække vejret ordentlig....så jeg tænker bare på hvordan mit lille pus har det.... Håber bare det bliver en hurtig omgang, og vi ikke skal til a smitte hinanden i lange baner....

Øv øv fra feluca og jeg her på en regnfuld dag....

øv bøv da, hvordan går det nu???

Hvad med feluca´s øre har i været ved ørelægen?

Men håber det var en god shoppetur

Anmeld

4. oktober 2009

NaFe

malucca09 skriver:

øv bøv da, hvordan går det nu???

Hvad med feluca´s øre har i været ved ørelægen?

Men håber det var en god shoppetur

Ja vi er stadig snottet her.... øv øv....

Ja det med hendes øre... hun havde meget eksem i ørerne, og lidt væske. Men vi skulle bare komme igen om en måned, han ville ikke gøre noget ved det nu.. Selv om jeg nu syntes a det var lidt mærkeligt...

Anmeld

4. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Ja vi er stadig snottet her.... øv øv....

Ja det med hendes øre... hun havde meget eksem i ørerne, og lidt væske. Men vi skulle bare komme igen om en måned, han ville ikke gøre noget ved det nu.. Selv om jeg nu syntes a det var lidt mærkeligt...

det lyder da også godt nok mærkelig når barnet er "dårlig" til at høre bør der vel gøres noget. + hun ikke sover om natten... hmmm nej det er da ikke vigitgt så (kan du ikke få en hurtiger tid og der kan gøres noget hvis du ringer og siger hun er begyndt at ha ondt?)

Har du forøvrigt prøvet at give hende panodil til natten for at se om det hjælper?

Anmeld

4. oktober 2009

NaFe

malucca09 skriver:

det lyder da også godt nok mærkelig når barnet er "dårlig" til at høre bør der vel gøres noget. + hun ikke sover om natten... hmmm nej det er da ikke vigitgt så (kan du ikke få en hurtiger tid og der kan gøres noget hvis du ringer og siger hun er begyndt at ha ondt?)

Har du forøvrigt prøvet at give hende panodil til natten for at se om det hjælper?

Ja han ville ikke give hende noget fordi han ikke syntes det var slemt nok og hun var så lille....hmmm..men alligevel vil han se os om en måned...Jo det er mærkeligt...

Hun har fået lidt parnodil her mens hun har været syg..men det gjorde ikke den helt store forskel... 

Anmeld

4. oktober 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Ja han ville ikke give hende noget fordi han ikke syntes det var slemt nok og hun var så lille....hmmm..men alligevel vil han se os om en måned...Jo det er mærkeligt...

Hun har fået lidt parnodil her mens hun har været syg..men det gjorde ikke den helt store forskel... 

Anmeld

4. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

kan forstille mig han vil ser hende om en mdr for a se om der har samlet sig mere væske.

Men fik hun ikke taget høreprøve hos ham?

Anmeld

4. oktober 2009

NaFe

malucca09 skriver:

kan forstille mig han vil ser hende om en mdr for a se om der har samlet sig mere væske.

Men fik hun ikke taget høreprøve hos ham?

Ja tror også det derfor vi skal der hen igen...

nej ikke en høre prøve... men bare tjekket om der var væske og han sagde der var lidt dæmpning, men ikke noget vildt. Så nu må vi se hvad han siger næste gang og hvordan det så går til boel-prøven lige efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.