resultater fra sundhed.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
3 svar
1 synes godt om
8. november 2016

shy4life

Jeg var hos lægen i fredags, hvor jeg var 8+1uger hen. De tog blødprøve, og jeg kan se på sundhed.dk at resultaterne for PAPP og HCG er kommet... Jeg bekymrer mig for resultaterne ser virkeligt slemt ud... 

Koriogonadotropin beta [HCG];P

10,3

PAPP A;P

0,15

Hvordan ser jeres ud? Er det bare en mærkelige måde at skrive resultaterne eller er der virkeligt noget galt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2016

Jems

Du kan ikke bruge de resultater til noget som helst uden selve nakkefolden på baby 

Prøv at lægge det fra dig igen for det giver kun dig og baby unødig stress over at fokusere på nogle tal som du ikke kan bruge til noget! 

Taler af erfaring da jeg lavede præcis den samme for 5 uger siden 

Anmeld Citér

8. november 2016

Tascha26

shy4life skriver:

Jeg var hos lægen i fredags, hvor jeg var 8+1uger hen. De tog blødprøve, og jeg kan se på sundhed.dk at resultaterne for PAPP og HCG er kommet... Jeg bekymrer mig for resultaterne ser virkeligt slemt ud... 

10,3

PAPP A;P

0,15

Hvordan ser jeres ud? Er det bare en mærkelige måde at skrive resultaterne eller er der virkeligt noget galt? 

Din PAPP a er noget lav.. der var min 0,7895 og hcg på 41,3 som svarer til 41300

man skal dog huske at tallene blir sammenholdt med din alder, sygdomme mm. Så man kan ikke helt sige noget udfra de tal alene, men ved at PAPP a helst skal være over 0,5. Fik jeg hvert fald at vide og hcg på 10.000 i uge 8 er heller ikke så meget, men sikkert inden for normalen. Vi er jo forskellige

Anmeld Citér

8. november 2016

Tascha26

shy4life skriver:

10,3

PAPP A;P

0,15

Mine tal er fra 8+2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.