Kan det være sandt? 2+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
1 synes godt om
8. november 2016

Clem92

Hej alle  

Jeg har i to dage nu gået med en stikken/ubehag i mit underliv og har haft en lille smule kvalme. Jeg smed p-pillerne for en måned siden, så tør næsten ikke håbe på jeg er gravid. kJeg har regnet mig frem til at hvis jeg er gravid vil jeg kun være 2+3 - men er det muligt at jeg allerede nu kan tage en test, eller ville det være bedst at vente? 

Kh en håbefuld kvinde! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2016

Tascha26

Clem92 skriver:

Hej alle  

Jeg har i to dage nu gået med en stikken/ubehag i mit underliv og har haft en lille smule kvalme. Jeg smed p-pillerne for en måned siden, så tør næsten ikke håbe på jeg er gravid. kJeg har regnet mig frem til at hvis jeg er gravid vil jeg kun være 2+3 - men er det muligt at jeg allerede nu kan tage en test, eller ville det være bedst at vente? 

Kh en håbefuld kvinde! 

Ægget har slet ikke sat sig fast endnu hvis det overhovedet er blevet befrugtet endnu.. tænker dine symptomer stammer fra P pille stop eller ægløsning, men ikke graviditet så tidligt. Ta en test når du er 4+0 og mens ikke er kommet. 

Anmeld Citér

8. november 2016

Rockertand

Clem92 skriver:

Hej alle  

Kh en håbefuld kvinde! 

Teknisk set bliver du først gravid omkring 3+0, så nej, det kan du ikke.

Anmeld Citér

8. november 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Clem92 skriver:

Hej alle  

Kh en håbefuld kvinde! 

Nej - du er slet ikke gravid endnu

Anmeld Citér

8. november 2016

Maalene

Hvis du smed p-pillerne for en måned siden, så fik du vel menstruation ret hurtigt efter ikke?

Din cyklus beregnes fra første dag i din menstruation, kan du huske hvornår det var?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.