Sex og onani, måske et dumt spørgsmål:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg havde sex lørdags aften og søndags morgen opdager jeg så at jeg bløder, ikke mere end som ved mens og har ingen smerter haft. var til lægen igår men han ville intet gøre kun tage en tis test som så også var positiv. Men tænker så lidt nu om det kan være pga sex jeg har blødt søndag og mandag ? Jeg onanerede her til morgen og bløder igen, dog stadig ikke mere end mens og stadig ingen smerter.  Kan man også bløde Selvom man bare onanere og ikke har haft noget oppe? 

Måske et vildt mærkeligt indlæg men er nødt til at spørge :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2016

Lul85

Hvor langt er du henne ?

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

Det ved jeg ikke helt endnu da jeg testede positiv den 25 okt men havde mens den 18 oktober. og før der var det den 12 september. 

Så er endnu ikke helt sikker på hvor langt jeg er 

Anmeld Citér

8. november 2016

Zelinasmor

Sarte slimhinder i starten af graviditeten er helt normalt og kan komme bare ved at du tisser. 

Anmeld Citér

8. november 2016

Soonmom

Det er helt normalt at bløde,  undre mig dog over at lægen bare lod dig tage en graviditetstest ,  for den ville jo vise positivt ligegyldigt hvad ?  - selvom du var i gang med en sa

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar er ikke helt så nervøs mere hvis det bare er sarte slimhinder. 

Ham lægen jeg var hos var meget ubehøvlet han forstod slet ikke hvorfor jeg var der. 

Anmeld Citér

8. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Du kan fint bløde lidt uden at det er negativt - bliver det ved, ville jeg dog nok købe en tidlig scanning. Din læge kan ikke bruge en test til noget (det burde han virkelig også vide!!), for du vil have HCG i dit blod uanset hvad ...

Anmeld Citér

8. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Du kan fint bløde lidt uden at det er negativt - bliver det ved, ville jeg dog nok købe en tidlig scanning. Din læge kan ikke bruge en test til noget (det burde han virkelig også vide!!), for du vil have HCG i dit blod uanset hvad ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.